2008. október 24., péntek

Katától


1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
A kanapén.

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Nem tudom, de igyekeznék túlélni.

3. Bealszol a tévé előtt?
Gyakorlatilag bárhol el tudok aludni.

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Ha épp nem Jóanyámnál lakom, rendszerint dobozból vedelem a tejet.

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Az mi is?

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Nem emlékszem.

7. Gyorsan gépelsz?
Viszonylag gyorsan, kevés hibával.

8. Félsz a sötétben?
Nem.

9. Most van valaki, aki tetszik?
Van. :)

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Mert az illető egy egoista, bunkó, nemtörődöm...Áhh, hagyjuk.

11. Szerencse számod?
7.

12. Nyertél már lottón?
Egyszer, valami nevetséges összeget.

13. Most iszol valamit?
Nem.

14. Okosnak tartod magad?
Ez egy hülye kérdés.

15. Ettél valaha bogarat?
Ha ettem is, valószínűleg nem voltam ébren, tekintve, hogy bogárundorom van.

16. Most van valaki, aki hiányzik?
Sokan és van köztük olyan, aki már nem lehet velem.

17. Mit kérsz karácsonyra?
Békét, boldogságot, csendet, hóesést.

18. Ismered a muffinembert?
Nem, de a Tesóm csokis muffinjával közeli barátok vagyunk.

19. Beszélsz álmodban?
Állítólag előfordult már. A nagynéném tudna mesélni :D

20. Emlékszel az első csókodra?
Nyálas volt és iszonyú zavarbaejtő. Közvetlenül az első cigim után történt a dolog.

21. Reptettél valaha sárkányt?
Még kiskoromban. Visszasírom azokat az időket.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
A nyáron, Makóra.

23. Sikeresnek tartod magad?
Minden reggel elmondom a tükör előtt állva, hogy egy intelligens, sikeres, független, fiatal nő vagyok. Ez nem jelenti azt, hogy el is hiszem :D

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Százvalahány...

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Melyik kislány nem szeretne lovat?

26. Mik a terveid holnapra?
Értelmes időpontban felkelek, pakolok, veszek magamnak valami olyat, ami nem minősül gyógyszernek, de használ(értsd: gyógynövényes holmi)

27. Mit csináltál múlt hétvégén?
Dobozoltam, ettem, aludtam, dühöngtem, mert kizártak a lakásból...

28. Most hiányzik a suli?
Nem, örülök, hogy végre nem kell hajnalban kelnem.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Ma, úgy fél órája.

30. Szeretsz szingli lenni?
Nem vagyok szingli. Már.

31. Szereted a szobádat?
Igen, csak mostmár kezd kicsit üres lenni...

32. Ki a hősöd?
Az édesanyám. Mert az igazi hősök a hétköznapok hősei.

33. Lógtál valaha a suliból?
Viccelsz?

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Felhívom a legjobb barátnőmet.

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
Na vajon...?

36. Mi a kedvenc ételed?
Bármi, amit Piri mama főz.
37. Ettél valaha kutyakaját?
Egyszer, véletlenül. Azt hittem, rendes keksz, erre kiderült, hogy kutyakeksz.

38. Őszinte ember vagy?
Igyekszem az lenni.

39. Szereted a ham&eggs-et?
Szeretem. Ham nélkül.

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Telefon, pénztárca, határidőnapló. Enélkül sehová.

41. Van valamilyen sebhelyed?
Egy apró égésnyom a bal karomon.

42. Szereted az akciót, a pörgést?
Mit?

43. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
Felnőtt.

44. Mi a legnagyobb titkod?
A testsúlyom. Akkora titok, hogy én sem tudom.

45. Milyen gyakran telefonálsz?
Túl gyakran.

46. Hiszel a szerelemben?
Igen, sajnos a mesékben is.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
A kérdés úgy lenne helyes, hogy van-e valaki, akit szerettem, de nem kaphatom vissza...

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban?
A szeme, a mosolya, ha megfordul, a feneke, a haja.

49. Mikor sírtál utoljára?
Háromnegyed órája. Kicsit kiborultam.
50. Kit öleltél meg utoljára?
A kutyámat.

51. Jól kijössz a családoddal?
Imádom őket.

52. Hol van a mobilod?
Két centire a kezemtől.

53. Mit ettél utoljára?
Csirkemellet rizzsel.

54. Mi a kedvenc színed?
Fekete, sötétlila.

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
Olyan rég voltam moziban, hogy nem emlékszem.

56. Most milyen dalt hallgatsz?
Most semmit.

57. Most mire vágysz?
Egy ölelésre.

58. Melyik a kedvenc kocsid?
VW Beetle :) Vagy A140-es Merci, közismertebb nevén Kiscsillag.

59. Most nézel valamit a tévében?
Nem.

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Viával. Ő beszélt, én fuldokoltam :D
Továbbadom: Sparrow-nak, Carolkának, Naivámnak, Picitündérnek és Vörösbegynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése