2008. október 9., csütörtök

Mindenféle

Nahát ez egy nagyon vicces kis történet, én legalábbis oltárit röhögtem rajta. Bár nekem már mindegy, gyakorlatilag bármin képes vagyok röhögni, annyira fáradt vagyok. De legelőször is: túléltem a tegnapi órát. Nem is volt annyira rossz,mint hittem.
Nade: a múltkor vásároltunk a nagykerben a Ledérrel. Álltunk sorba a pénztárnál és ott pakolgatott körülöttünk egy pacák, egy ottani dolgozó. Mint tudjuk, néhol már bevezették a kitűzögetős névtáblákat, amin ugye név meg beosztás található. Na ennek a bizonyos illetőnek a tábláján az volt, hogy XY édesség. Ez volt a beosztása :D Én már itt röhögtem, de a helyzet akkor fordult komolyra, mikor a Ledér közölte,hogy hát ilyen neki is kell, de az övén az legyen, hogy nyalánkság. Kész. Végem volt.
Ennek örömére ma ugyanebben az áruházban éppen mászkáltunk a sorok közt mosogatószer után kutatva és jött szembe egy pasas(nem is volt annyira rossz...) két kisgyerekkel. Az egyik meglátott és elkezdte mondogatni, hogy anyaanyaanya, mire a pasi vigyorogva közölte, hogy "Hát ő is lehetne". Hirtelen nem tudtuk eldönteni,hogy akkor most sírjunk Ledérrel, vagy nevessünk, persze végül az utóbbi lett.
Perszehogy olyankor történnek ezek a dolgok, mikor alaposan belezúgok valakibe... :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése