2008. november 6., csütörtök

Seven random facts, avagy hét dolog, amit utáltok bennem :D


Játékszabályok:
1. Linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. Ossz meg magadról hét dolgot, legyen akár különleges, akár hétköznapi
3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg őket és linkeld a blogodba
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve
Picitündértől(aki Chi) kaptam a játékot :)
1. Gondolom eddig is sejtettétek, hogy grafomán vagyok. Nagyon durván, imádok írni és nekem aztán teljesen mindegy, hogy kézzel vagy géppel, hogy ceruzával vagy tollal, vagy rúzzsal a tükörre. Szerelmes vagyok a saját kézírásomba, egyszerűen gyönyörűnek találom. Tehát nemcsak grafomán, egocentrikus is vagyok, rémes párosítás...

2. Gyakorlatilag lehetetlen velem normálisan együttélni, idegesít, hogy az emberek nem úgy csinálják a dolgokat, ahogy én és igen, képes vagyok a fogkrémestubuson veszekedni. Iszonyatosan rigolyás vagyok na.

3. Viccesen néznek ki a lábfejeim, a két utolsó lábujjam(a kicsi meg a mellettelévő) furán áll, fekszenek, vagy nem is tudom, hogy nevezzem. A következő kettő meg nem vált szét rendesen, mondjuk ez nem feltűnő, annyira nem, hogy én is csak húsz év után vettem észre...

4. A gimi után egy évig nem hordtam melltartót, a volt szobatársaim Gödöllőn egy randi előtt rám is szóltak, hogy azért erre az alkalomra legyek kedves kebelféket húzni...
5. Piri mamával ellentétben elég durván gyógyszerellenes vagyok, enyhe fájdalom- illetve lázcsillapítón kívül gyakorlatilag semmit nem vagyok hajlandó bevenni, ami nem gyógynövény. Ezzel az őrületbe tudom kergetni a családtagjaimat, ha beteg vagyok(igen, most is, bár ez az eset kivétel, az orvos kifejezett kérésére hajlandó vagyok az általa felírt háromféle gyógyszert beszedni és borzasztóan szenvedek ettől a ténytől).
6. Van pár dolog, amit szenvedélyesen gyűjtök, ilyen a parfüm, rajongok a mindenféle parfümökért és viselem is őket. Minden nap mást, ami illik a hangulatomhoz, a ruhámhoz, az alkalomhoz. Kicsit olyan, mint a smink. Imádom. Kész, pont. A könyvek iránt is hasonló érzelmeket táplálok, szeretem nézni a roskadozó könyvespolcokat :)

7. Ha nem kapok elegendő csokit, vagy más édességet, megzizzenek. Komolyan, sikoltozni is szoktam ilyenkor és még a szokottnál is idiótább vagyok. Ez már függőség...
Az áldozatok: SparrowCarolkaNaivaVörösbegyPöttye,CsillusKata

2014. március 21. Update: újra belefutottam a játékba, Nuadától kaptam meg megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése