2009. január 15., csütörtök

Egy délután Keresztapuval

Érdekes napom volt, olyan reggel öt tájban indult az asszír királyokkal, aztán folytatódott egy kávéval meg rántottával három tojásból. Nyolckor indultam el itthonról, fél kilencre értem a terem elé, ahol vizsgáztam. Tízre végeztem, lementem Miklósékhoz a Jegyzetboltba, kaptam tőlük csokit, aztán hazajöttem. Épphogy lecuccoltam, szólt a kaputelefon, megjött Kedvencnagynéni meg Keresztapu(aki Robi). 
Beengedtem őket, elmentünk az ügyvédhez Keresztapuval kettesben, elég korán végeztünk, akkor kitaláltuk, hogy elmegyünk sütizni. Sétáltunk tehát a Kossuth térig, vettünk Keresztapunak napijegyet (Norewa rendes lány, neki van bérlete), közben elkezdett havazni. Robi fotózgatott, aztán villamossal mentünk tovább, Lánchidat meg budai oldalt fotóztunk a hóesésben, végül becsüccsentünk sütizni meg kávézni. Somlói, Sacher torta, latte, aztán csatlakozott Emil, aki Keresztapu régi barátja, ő frissen facsart narancslét ivott(azt mondta, fogyókúrázik :P ), beszélgettünk, a fiúk cigiztek, megbeszéltük, hogy Emil átjön, aztán fizettünk és elindultunk haza. Azaz indultunk volna, de ehelyett sétáltunk a belvárosban, mert elállt a hóesés, Váci utca, Vörösmarty tér, benéztünk a Vass cipőboltba, mert Robi szeretne venni egy cipőt Makotonak, a lakótársának, persze nem volt negyvenes, de mindegy is, mert sétáltunk tovább, egészen a Kálvinig. Útközben bementünk egy közértbe, hátha tartanak gint, de nem, úgyhogy Keresztapu nem iszik gint. Ez van :) A Kálvinon felpattantunk egy trolipótlóra, hazafelé újabb közértet és egy kagylósbenzinkutas shopot is útbaejtettünk, de gin nem volt sehol. Hazajöttünk háromnegyed ötre, Kedvencnagynéni csirkesalátával várt, rendet csinált(ezúton is köszönet érte, mostanában élni sincs időm). Vacsi után képeket néztünk, most papírokat töltögetünk, de már Keresztapu is ásít :)
Nagyon hiányzott már, szeretem nagyon és velem fog aludni, dejónekünk :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése