2009. január 19., hétfő

Felfedezés

Rájöttem, hogy határozottan jó hatással van rám, ha az új, rózsaszín (?!) bögrémből iszom a reggeli első kávémat. "Úristen, mi ez a förtelem a kezemben?!" Máris felébredek.
Szeretem, mikor Kedvencnagynéni vásárol, fogalma sincs arról, milyen színeket szeretek. Nem, Kedves Olvasó, nem csak a feketét szeretem. Sötétlila, borvörös, tűzvörös, karmazsinpiros, olívazöld, smaragdzöld, bézs, sötétszürke és még sorolhatnám. A kékért nem rajongok, különösebben a sárgáért sem(ez már csak azért is vicces, mert a fürdőszobámban a fehér mellett ez a két szín dominál, de hát istenek, ez van), a rózsaszínt egyenesen gyűlölöm(kb háromévesen volt egy rózsaszín kockás ruhám, meg később, úgy tízévesen egy virágos, de már akkor utáltam a színét, csak azért hordtam, mert jótékonyan eltakarta a hasamat, meg a már akkor méretes fenekemet). Ez nem ilyen hű de gothic dolog, egyszerűen nem szeretem és kész. Irritál. Ha valami, ami tetszik, vagy hasznos, csak rózsaszínben kapható, inkább lemondok róla.
De a bögre jó hatással van rám. Jól jön így vizsgaidőszakban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése