2009. július 18., szombat

Ötszáz

Igen, Kedves Olvasó, elérkeztünk az ötszázadik bejegyzéshez. Szép teljesítmény tőlem, vállon is veregetem magam. Amikor elkezdtem, nem gondoltam volna, hogy valaha eljutok idáig. Volt itt minden, szinglipuffogás, lakásprojekt, szerelem, önmarcangolás, pesti lány hétköznapjai, vidéki élet szépségei, fikázás, receptek, ünnepek. Minden, amit fontosnak tartok. Tulajdonképp bepillantást engedtem az életembe, az érzéseimbe.
Természetesen ezután sem lesz másképp.
Ezt a bejegyzést most olyasvalakinek szánom is, aki sokat jelent nekem, mostanában sokkal többet, mint eddig. Drága (többszörösen) kolleginámnak, Awelának és párjának, Andrejnek szeretnék nagyon-nagyon sok boldogságot kívánni! Ha az eljegyzés ilyen jó volt, bizony kíváncsian várom a lagzit ;) Köszönöm, hogy jelen lehettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése