2009. augusztus 4., kedd

Apró örömök...

Van új csap a fürdőszobámban.Csillog is, működik is, rögvest fel is avattam, hajat mostam. Lesz új lakó októberig, de akarok szeptembertől mégegyet. Elromlott a router, de megcsináltam, hiába no, fekete haj, mesterséges intelligencia. Holnap fehérjenap és szerintem rossz a mérleg, vagy a tükör, mert kizárt, hogy 10 kilót fogytam(a mérleg szerint annyit, szerintem és a tükör szerint kevesebbet). Szóval azért mégiscsak örülök. Jó az Odúban csücsülni. 
Tegnap Awelám, sangria, nutellás muffin, cserfes-csajos este, nagy röhögés az Intersparban, kicsi kezünkből mindent kiejtés, csatos üveg, papírmasé zsiráf(zsiráááf, zsirááááf). Este meggypiros táskával hazafelé ténfergés, Piri mama a fülesen, afro fiatalember leszólít. Azt hittem, útbaigazítás kell neki, tíz percig ecsetelte, hogy tetszem neki, közben Lelkemjóanyám vonalban, nem kicsit pánikolt, de nem lett baj, leráztam. Itthon kanapéra lerogyás, füligvigyor. Ájlávmájlájf.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése