2009. augusztus 10., hétfő

Egyéjszakás kaland...

...lesz ma a Város. Ma jöttem, holnap megyek is vissza Piri mamáékhoz. Hosszabbra terveztem, de majd jövő vasárnap. Akkor már minden cuccomat hozom és maradok is, össze kell kapnom magam, rendeznem kell soraimat, mire kezdődik az őszi félév. Harmadév, Istenek! Épphogy hozzászoktam a tényhez, hogy egyetemista vagyok, na mindegy. Csúszni sajnos mindenképp fogok, de ez van, elszúrtam az első félévemet és még mindig azt nyögöm, de most behozom a lemaradást. Már minden rendben van körülöttem és ezt hangosan is kimondom reggelente. Csak egy jó párkapcs kellene, de félek bármibe is belekezdeni. Erről majd este írok egy másik bejegyzést, most rendet rakok itthon. Holnap némi ügyintézés után megyek, és bár semmi kedvem, megteszem, mert olyan szépen kértek...13 nap. Kevesebb, mint két hét. Ennyit kapnak még belőlem, aztán jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése