2009. november 9., hétfő

Egy éve az odúban

Bizony, Kedves Olvasó, eltelt egy év. Már a beköltözéskor MINDENT kipakoltam a polcokra meg a szekrényekbe, nem akartam hetekig(hónapokig) dobozból meg zacskóból élni. Az első képek is akkortájt készültek, gyakorlatilag egy este alatt varázsoltunk Kedvencnagynénivel, Ledérkével, Laciapuval és Sütisütős Édesmostohámmal otthont az üres lakásból. Persze a beköltözést megelőzte a festés és az előtér-étkező tapétázása, Titónak azóta sem győzök hálálkodni.
Hogy mi minden történt az elmúlt egy évben?
Két héttel a beköltözés után már volt internetem, vezetékes telefonom és kábeltévém. Márciusban jött egy új mosógép, néhány szekrény az étkező falára, a nagy képkeret a nappaliba, meg egy új tűzhely, egy hétre rá elhoztam az utolsó dobozomat és kaptam új konyhabútort. Nem volt semmi meló, de azóta is imádom a konyhámat. Áprilisban jött az első lakó, lett wifi(azóta is van, le is kopogom). Május végén kiköltözött a lakó, én két vizsga között felraktam a konyhai és a fürdőszobai csempematricákat. Két héttel azután, hogy a leányzó elment, szétesett a fürdőszobai csap, közel két hónapot vártam egy újra, de nem is volt baj, mert a nyár jórészét Piri mamámnál töltöttem. Augusztus 11-én hivatalosan is Odúlakó lettem, közben már itt volt Brigi is, aki jó lakótársnak bizonyult és bevallom, hiányzik. Szeptemberben már elkapott a nosztalgiahangulat, ezzel a lendülettel takarítás közben levertem a porcelán szappantartómat, de vettem másikat. Októberben kaptam két faliórát, kisasztalt a nyomtatómhoz meg egy új ruhásszekrényt a hálószobába, valamint szőnyeget és tisztességes matracot a galériára. Brigi elment, azóta nincs lakó, de keresek.
Tervben van még néhány tároló a konyhába, egy piros vizipipa(ha lesz pénzem egyszer) és többen ígértek festményt az üres keretembe, meglássuk.
De nem is ez a lényeg. Tegnap nálam aludt Piri mama, most először és mindketten jelnek tekintjük, hogy épp ez a hétvége felelt meg neki és nekem is. Ez az otthonom és ezt ha akarnám, akkor sem tudnám visszavonni. Szeretem és semmi pénzért nem adnám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése