2011. november 8., kedd

New job, new life?

Van munkám. Ennek csak azért nem kell olyan nagyon örülni, mert fizetést azt nem kapok, viszont baromi sokat tanulhatok belőle, ami mégiscsak jó, tehát kicsit lehet örülni. Tudni kell mindehhez, hogy szerény személyem ugyebár nem csak történelem szakra járt a BA idején, hanem elvégzett egy szerkesztői minort is. Ennek örömére vagyok most gyakornok egy kiadónál (link bal oldalt a menüben, ha valakit esetleg érdekel). 
Ma kezdtem, egyelőre fülszövegek átírásával (aki nem tudja, mi a búbánat az a fülszöveg, az keressen rá a gugliban, vagy nézze meg az értelmező kéziszótárban) szöszölök, később ki tudja, minő feladatokat osztanak még ki nekem. Kíváncsi vagyok...
Élvezem, mert végre szakmába vág, mert értem, amit csinálok és pontosan tudom, miképp hasznosíthatom majd. A továbbiakról majd még beszámolok, most megyek vissza dolgozni, mielőtt még felfedezi valaki, hogy sutyiban blogolok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése