2012. december 17., hétfő

Karácsonyi csoda

Csomagot hozott ma a egy futár. A kapuban futottam össze vele, rám mosolygott, majd kiment, nem gondoltam volna, hogy nálunk járt. Aztán benyitottam a lakásba és Piri mama azzal fogadott, hogy kaptam valamit. Nézem a feladót, Lush Hungary. Agyalok, közben levélbontó kést rántok, nekilátok, hogy kibontsam az apró dobozt.

A kívánságlistám két tételét találtam benne, meg egy ajándék mintát a Honey samponból. Egy darab papírt is találtam a doboz alján, innen derült fény a küldő kilétére.

Csöppke-Csillus lepett meg, ahogy megláttam a nevét, rögtön elsírtam magam az örömtől, és a meghatottságtól. Jó érzés tudni, hogy ismeretlenül is ennyire szeret valaki.
Nem tudok mást mondani, minthogy KÖSZÖNÖM. Köszönöm, hogy három kicsi gyerek mellett is gondol rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése