2013. július 19., péntek

Gyors összefoglaló

szülinap: valami fantörpikus volt! Szombat este Aweláékkal négyesben boroskóláztunk otthon, Kutyi nagyokat bújt, meg örömködött (jaj, vendégek, vendégek). Vasárnap kifulladásig mexikói kaja (ebéd az Arriba-ban, vacsora a Tacos Locosban, kifogott rajtam az isteni spenótos quesadillas), meg kaptam Pasitól Libri ajándékkártyát (és tudja, hogy könyvekkel engem el lehet bűvölni), rögtön vettem is könyvet, de még maradt rajta pénz, úgyhogy mindenképp meg fogom venni Urban:Eve Via könyvét, mert TUDOM, hogy nagy szükségem van most rá. Pasi anyukájától meg tegnap kaptam hasábkrumpli-készítő célszerszámot, erre már elég régóta vágytam, baromi gyorsan lehet haladni vele, én meg amúgy mindig bénázok a krumplival, nekem nem ment soha a "késsel csinos hasábokat vágok" dolog. Ja, meg apukám vett nekem fahéjas csokit (és megcsinálta a fregolimat, mert én, liba, tönkretettem a csigát), Aweláméktól meg borocskát kaptam, Piri mamám meg tortát sütött.

munka: állásinterjúkra rohangálok, egy már biztosan megvan, de ott nem fix a fizu, meg a munkaidő is rugalmas, szóval mindenképp szeretnék bevállalni még valamit.

Pasi: változatlanul imádom, egy csoda, a tenyerén hordoz. Szeretek vele élni, szeretem cirógatni, megcsókolni, belebújni, kiskifli-nagykifliben vele aludni. Még mosni is szeretek rá, nem húzom a szám, ha pakolni, takarítani kell utána, örömmel csinálok mindent, folyton azon jár az eszem, hogy mivel tehetném még boldogabbá, mert nekem az a boldogság, ha ő jól érzi magát.

Kutyi: megesett, úgyhogy volt pánikolás, meg állatorvoshoz rohangálás, de semmi para, még egy ultrahangra kell visszacipelni, elméletileg minden rendben van vele, két hormoninjekcióval meg lehetett oldani a kérdést. A doktornő persze inkább az ivartalanítást támogatná, és tudom, hogy egy felelősségteljes gazdi igent mondana rá, de nekem nagyon nehéz rászánni magam, mert mégiscsak Ari unokájáról (Bizsu kölykéről, amúgy szintén Arinak hívják) van szó, szeretném egyszer továbbvinni a vérvonalat.

Piri mamáéknál töltött hétvége: vizsgaidőszak után voltam náluk pár napot, meg most Pasival és Kutyival is, nagyon jó volt, kártyáztunk Húgomékkal, meg szalonnát sütöttünk, citromos sört ittunk, rántott cukkinit ettünk, meg rengeteg friss paradicsomot, voltunk szülinapi zsúron, lestünk mókust, meg ugráltam trambulinon. Csak strandolni nem tudtunk sajna, pedig az jó lett volna, de majd legközelebb.

Egyetem: nem tudom, mi lesz a további sorsom, sokmindentől függ, de ez majd külön post lesz, ha egyszer lerendezem a dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése