2013. november 15., péntek

Pénteki Projekt #7

Home office

Azazhogy dolgozósarok. Úgy alakult, hogy bizonytalan ideig az iroda helyett itthonról dolgozom. Amellett, hogy rengeteg időt megspórolok az utazással, és Kutyi egész nap rajtam lóghat, azért feladatom is akad rendesen. Hogy kényelmesebb legyen az egész, és mégiscsak érezzem azt, hogy tényleg dolgozom, úgy döntöttem, rendberakom az egyébként is meglévő dolgozósarkomat.
Bizonyára nem vagyok egyedül ilyen, vagy ehhez hasonló helyzetben, talán veled is előfordul, Kedves Olvasó, hogy otthonról kell dolgoznod, vagy hazaviszed a munkád. Tanuláshoz sem hátrány, ha van egy íróasztalod, amit lehetőleg rendben tartasz. Hasznos ilyenkor a toll- és ceruzatartó henger (nekem kettő van, egy a ceruzáknak, egy a tollaknak és a filceknek), ezen kívül én beszereztem egy kis tartót a jelölőcetliknek, tervezek egy hasonlót a post it-eknek is, de ha vannak névjegykártyáid (sajátok, vagy amiket másoktól kaptál) azt is érdemes egy dobozban tárolni. További ötletekhez hoztam pár képet, a saját dolgozósarkomról azért nem mutatok, mert egyrészt még nem szép, másrészt nem biztos, hogy Pasi örülne :)

 

 

(forrás: Pinterest)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése