2013. november 29., péntek

Pénteki Projekt #8

Adventi koszorú és téli ajtódísz

Nálam már-már hagyomány, hogy az ajtón minden évszakban más-más ajtódísz van, már bejáratott dolgaim vannak tavaszra, nyárra és őszre, egyedül a téli koszorún szoktam variálni, mert ahhoz "csak" egy csillámos alapom van. Most zsákvászon szalagot akarok rákötni, és borostyánnal díszítem majd.
Az adventi koszorú is mindig saját, mert (sajnálom a pénzt a boltira) a virágosok sosem tudnak olyat csinálni, amilyet én szeretnék, és egyébként is elég ügyes és kreatív hülyegyerek vagyok hozzá én is.
Inspirációnak megint a Pinterestről hoztam képeket, de ha lesz időm, fotózom a saját remekműveket is.

egyszerű, számos

csillagocskás-zöld szépség

zsákvászon "párnácskákból" felépítve

kis kócos

gyöngyös-fonalas

mohás, egyszerű, pici

személyes kedvencem
ilyesmi a koszorúalapom az ajtódíszhez, csak csillog (nem kicsit)

update: kész az adventi koszorú, a mohás volt az ötletadó, csak én mindenképp akartam borostyánt, ha már itt nő a gangon, a számokat meg még a tavalyihoz csináltam (akkor befőttesüveges-mécseses volt)

ajtódísz végül úgy lett, hogy egy levágott borostyánágat tekertem körbe, de mivel a csillogós alap sok lett volna, magában, szalaggal átkötve tettem fel
(fotót nem csináltam, mert marha sötét van, a kutya meg megijed a vakutól)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése