2013. december 18., szerda

Csajos délután, szinglifilmmel

Tegnap Méripoppinszommal töltöttem a délutánt. Kismillió dolog volt betervezve, de közbeszólt néhány telefon, szóval a vége az lett, hogy megnéztünk egy filmet. Dvd-n, ezer éve nem volt beüzemelve a lejátszó, Pasi meg is lepődött, amikor hazaért.

Igazából a filmről akarok írni, mert kapcsolódik a királylányos-királyfis bejegyzéshez. Számos pasas (What's your number) a címe. Egy lányról szól, aki rádöbben, hogy eddigi élete során húsz, azaz húsz pasival szeretkezett, és ezért iszonyú gáz dolgokat kezd csinálni. Felkutatja az összes exét, bénázik, beég, közben a szomszéd srác nála rejtőzik el az egyéjszakás nőügyei elől. Nem egy nagy sztori, vicces volt, meg minden, de elgondolkodtam.
Húsz pasas sok. Akárhonnan nézed, ENNYISZER nem leszel szerelmes. Három-négy alkalommal talán. A többi csak szex. Semmi egyéb. Natúr testiség.
Szóval, ha a királyfidat várod, ne kövesd el azt a hibát, hogy fűvel-fával fejest ugrasz az ágyba, mert egy idő után azon kapod magad, hogy elszalasztottad a lehetőséget egy értelmes, normális, egészséges párkapcsolatra. Arról nem is beszélve, hogy megundorodsz magadtól.
Akkor se csináld ezt, ha nem keresed az igazit, mert annak, ha egy lányt bárki berángathat az ágyába (vagy ami még rosszabb, ő rángat be bárkit), hamar híre megy, és itthon nincsenek akkora városok, mint a nagy Amerikában. Szóval hiába úszik sok hal abban a bizonyos tengerben, ha te belepisilsz...
Nem mondom, hogy szent vagyok, nem is akarok itt erkölcscsőszt játszani, pont azért írok erről, mert én is elkövettem egy rakat hülyeséget. Bénáztam, futkostam ribancnak öltözve, beégtem, aztán visszabújtam a csigaházba, és kitaláltam, mit is akarok. Próbálkoztam, nem jött be, összetörtem. Felálltam, aztán mint a GPS, újraterveztem, és most itt vagyok, fejem búbjáig boldogságba burkolózva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése