2014. február 5., szerda

A dekortapaszról

(forrás: Pinterest)

Pinteresten is, meg Urban:Eve Viánál is láttam már, és persze ki akartam próbálni. Körül is néztem a Dekorella Shopban, de hamar rájöttem, hogy ezt bizony nem az én pénztárcámhoz tervezték. Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy elszálltak az árakkal (de, baromira). Hagytam is a kérdést.
Aztán a határidőnaplóm testre szabása és kidekorálása előtt-alatt nézett youtube videókon egekig magasztalták a washi tape-et, el is ültették a bogarat a fülembe jól. Az egyik lány mondta a videóján, hogy ő az ebayről szokott rendelni, és hát ekkor csaptam a homlokomra, hiszen ott jóval olcsóbban hozzájuthatok a dekortapaszhoz. Rögtön fel is cuppantam rá, elkezdtem nézelődni. Végül karácsony után pár nappal rendelt nekem Pasi (mert neki van paypal-e, nekem is, csak elfelejtettem a jelszavam, a beregisztrált telefonszámom meg már nem él), kemény 2 ausztrál dollár volt a két tekercs (átszámítva kb 400 forint), tehát negyedannyiba került, mint itthon. Persze lutri volt, mert nem tudtam, milyet küldenek, azt írták, készlettől függően választanak. Mivel nem voltam/vagyok túl tájékozott, nem tudtam, hogy van rizspapíros washi tape, meg textil (én ez utóbbit fogtam ki), illetve a kawaii tapasz megint más, de erről majd bővebben.
Szóval rendeltem és vártam. Eltelt egy hét, legyintettem, hogy úgyis lesz csúszás az ünnepek miatt. Eltelt két hét, még mindig nem aggódtam, azért mégiscsak messziről jön, meg amikor telefontokot rendeltünk, az is baromi sokat késett. A harmadik hét elején már lestem a postást, hátha bekopog hozzám a csomaggal. Aztán egyik nap épp Via barátnőmmel beszélgettem telefonon, mert hazafelé jövet rámcsörgött (vagy én rá), és belestem a postaládába, és hát ott figyelt a két boríték. Pont azt a két mintát sikerült elküldeniük, ami a legjobban tetszett (krémszínű-fekete virágos meg zöld-fehér pöttyös), rögtön meg is néztem magamnak, meg ki is próbáltam, teljesen odáig voltam.
Aztán nemrég elkezdtem agyalni, hogy hátha van olcsóbb megoldás itthon is, így futottam bele a dekortapasz.hu akciójába, tíz tekecs kawaii tapasz volt háromezer forint, plusz 470 a szállítási költség, gondoltam, dejó, aranyosak a tapaszok, meg így nem sokkal drágább, mint az ebay, kiválaszthatom, melyik csomagot kérem, és nem kell rá három hetet várni. Hétvégén megrendeltem, kedden meg is jött.
Hát sohatöbbet. Színes, mintás CELLUX. Nagyon cukik amúgy a minták, meg arra, hogy a határidőnaplómra meg mindenféle helyekre ragasztgassam, pont jó, csak más minőséget vártam (ha nem is a rizspapíros verziót, de legalább a textilt). Az meg pláne felháborított, hogy tegnap a Tesco-ban ötvenkilenc (!) forintért vettem csillagmintás celluxot, igaz, az csak 3 méter.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése