2014. április 15., kedd

Csipetnyi Glamour

Nem terveztem, hogy elmegyek shoppingolni, bár megvettem az áprilisi számot. Viszont mivel komoly változások voltak és vannak az életünkben (de erről majd külön bejegyzésben, a maga idejében), összedobtam azért egy rövid listát FELTÉTLENÜL szükséges holmikról.
Szegény Pasi rettenetesen pórul járt a decemberben vett két nadrágjával, az egyik akkor szakadt el csúnyán, amikor márciusban elütötte egy figyelmetlen bringás a JÁRDÁN (utálom, ha valaki a járdán biciklizik, pláne, ha nem figyel a gyalogosokra), a másik meg kb másfél hete, mikor borult egyet a Vaspónival. Szóval neki mindenképpen kellett legalább egy új nadrág, és ha már volt F&F kuponunk, akkor mindenképp a Tescoból.
Én még valamikor március elején néztem ki magamnak egy púderszínű balerinacipőt (szintén F&F), de mivel a kis feketém is bemondta az unalmast (levált a talpa), vettem egy fekete cipőt is (tulajdonképp a púderszínű fekete tesóját). Mivel a nappali arckrémem is pont elfogyott, vettem a Müllerben azt is, meg ha már ott jártam és volt 20%-os kuponom, megvettem a hőn áhított színes tűfilceket (mivel a régieket már szanaszét nyűttem). Tervben volt még egy csomag scrapbook-karton, de végül nem került a kosárba, mert nem találtam olyat, ami tetszett.
A rend kedvéért azért Méripoppinszommal benéztünk a H&M-be is, de semmi jót nem találtam, meg elmentünk a jól megérdemelt Starbucks latténkért. A kuponok maradékát rásóztam a Csudálatosra, aztán villamosra ültünk Pasival, mert mégegyszer, utoljára fel kellett mennünk az Odúba. De ez már egy másik történet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése