2014. július 19., szombat

Csupa jó történik

Mert tegnaptól már nem a kínai nőstényállatokkal (és ezt nem rasszizmusból mondom, egész egyszerűen olyan igénytelenek és koszosak voltak, hogy nem lehet őket nőnek nevezni) lakunk a nyüzsis-forgalmas Barking Road-on, hanem egy csendes, nyugis környéken egy frissen felújított sorház egyik kényelmes, tágas duplaszobájában. Franciaágy, kis dohányzóasztal, két szekrény és egy jókora komód volt itt, meg mi hoztunk magunkkal egy kis polcot, egy kényelmes széket, meg Pasi vett magának az IKEA-ban egy íróasztalt, akkorát, amin kényelmesen elfér a laptopja meg a nyomtatónk (most először van amúgy Canon nyomtatóm, jóféle), és még így is van annyi hely, hogy jógázni is tudok (jól ki is csesztem magammal, mert a fájós csuklómat megterheltem pár napüdvözlettel, agyatlan vagyok). A lakótársak egy kivétellel mind magyarok, nagyon rendesek, bár szita az agyam és nem emlékszem mindenkinek a nevére, de majdcsak megtanulom. A ház nagyon tiszta, rendezett, és van KERT, ma este odakinn vacsoráztunk. Romantikus volt.
A blogbejegyzéseket meg már bő két hete a csodaszép, új Chromebookomról írom, amivel Pasi lepett meg szülinapom alkalmából (csak hamarabb kaptam meg, mert elég vacak napom volt, és életem értelme úgy döntött, feldob azzal, hogy előre odaadja a laptopot, amúgy jól is jött, mert fél órával később Pöttömke, a régi netbookom úgy döntött, önkényesen kikapcsolja magán a wifit fél napra, és ezt már sajnos nem először játszotta el velem). Nagyon pöpec, villámgyors laptop, teljesen odavagyok érte!
Tegnap, miközben épp a bevásárlást intéztem (mert saját lepedőnk például eddig nem volt, most kettő is van, szépek és finom anyagból vannak, és egyáltalán nem kerültek sokba), a telefonom úgy döntött, nem akarja, hogy mások is hallják a hangomat, magyarán meghalt benne a mikrofon, szóval most új telefonom van. Ezt is Pasinak köszönhetem, viszont ez nem ajándék, ahogy kapok fizetést, visszaadom neki az árát. Még ismerkedünk, de nagyon tetszik!
Vágom a centit, várom Kutyit, sokkal jobban érzem magam az új helyünkön. Azért hogy ne legyen minden kerek, fáj a csuklóm, de valószínűleg csak a költözésnek köszönhetően, szóval nem esem kétségbe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése