2006. július 15., szombat

Grrrr...

Tökjó...Ma délután megint beszabadultunk a kedvenc turinkba anyuval és túrtunk egy csomó szupi cuccot,nagyrészt fehérneműt,de akadt szoknya is meg felső is.De a csomó szoknya közül egy jó rám,az is épphogy,tehát elhatároztam,hogy még ma fogyókúrába kezdek.Semmi csoki,semmi édes lötyi,a túrórudit is kiiktattam egy időre(a holnapi káposztáról nem is beszélve).Vettem egy csomag pászkát,egy liter kaukázusi kefírt meg pár joghurtot.Ha kapok némi zsebpénzt(ami nagyon jóljönne)vennék megint mályvateát,bár azt anyu hamar észrevenné,de kitérdekel.A kefír úgyis helyreteszi amit a hashajtó tea elront...
A fogyás annál is inkább szükséges,mert megismertem valakit és szeretnék formába jönni,mire újra látom.Nem mai történet.Az egész egy jeges-havas januári délutánon kezdődött még másodikban,vagyis tavaly.Azt a harci feladatot kaptuk médiából,hogy készítsünk 8 képből álló fotósorozatot valamiről.Az elsősök is ezt kapták,ebből lett a félévi jegyünk.Az én drága Mersém kitalálta,hogy majd engem fotóz le sminkelés közben és ehhez helyet is tud Szentendrén.A nagyija lakása ott áll télen üresen,oda mehetünk(ebből a fotózásból lettek az első vf-es képeim).Szóval lementünk és ahogy kutyagoltunk a nagyi lakásához,összefutottunk néhány ismerőssel(az ő ismerősei,nem az enyémek).Többek közt a Gergővel,aki tökre aranyos volt.Eldumálgattunk hárman,aztán el is temettem magamban,mondván hogy biztos van valakije és én olyannal nem kezdek(később a Merse megerősítette:tényleg van valakije),mert hogy jövök én ahhoz,hogy a mások kapcsolatát szétziláljam.Undorító húzás lett volna,meg különben is,nekem akkor még ott volt Kristóf,szóval felejtősnek tűnt az ügy.Aztán egyszer felvett msn-en.Először nemnagyon tudtam hová tenni,aztán felvilágosított,ő a Gergő,akivel Szentendrén találkoztam,a Merse haverja.Mondom akkor jó.Dumálgattunk egy jó darabig,számot cseréltünk,ilyesmik.Aztán nemrég elkezdtünk "máshogy" beszélni,ami ellen eleinte foggal-körömmel tiltakoztam a Kristóf miatt(De hülye picsa vagyok!).De most,hogy nemrég szakítottunk,valahogy kezdek belegabalyodni...Segítség!Najó.Csak vicceltem,nem kell segítség,lazán szerelembe tudok esni,ha akarok.És most akarok,most nem fogok tiltakozni ellene foggal-körömmel.De ha nem lesz az enyém,akkor nem tudom,mit csinálok magammal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése