2006. július 17., hétfő

Rúzsa Magdi koncert, sörfesztivál

Hűazannya...Most értem haza a Rúzsa Magdi koncertről.A stábbal mentem be,mert a menedzsere nálunk vett ki szobát.Amikor jött a kocsi,szóltak,hogy ha akarok valamit,most mehetek oda hozzá,míg nem lép fel.Az éjjel írtam neki levelet,megírtam,hogy tesóm aznap halt meg,mikor ő megnyerte a megasztárt és hogy köszönöm szépen,hogy van és hogy ennyi szeretetet képes adni a világnak.Amikor odamentem,rámmosolygott,én meg alig bírtam megszólalni.Remélem elolvassa a levelet.Fontos lenne,nem nekem,Ginának,a nővéremnek,akit nagyon szerettem,s szeretek még holtában is.
A koncert rövid volt,mert volt másik fellépése is,de annál szebb és jobb volt.Anyuval együtt bőgtem a tömegben és még az se érdekelt,hogy egy liba az előttem lévő sorban bepofázott.Sírva énekeltem vele Máté Pétert,sírtam mert eszembe jutott Gina,eszembe jutott a fájdalom és vele együtt az öröm is,a mérhetetlen extázis,amit most a vodka meg a házipálinka fokoz.Nagyon-nagyon boldog vagyok,hogy láttam,hogy beszéltem vele,hogy egyáltalán...Olyan szép,olyan tiszta,olyan más mint a többi "sztár".Ő egy igazi csillag,egy angyal,egy...Szeráf,akárcsak én,akit azért küldtek az Égiek,hogy szebbé tegye ezt az elkorcsosult,szívtelen világot,hogy egy kicsit felidézze az édes álmokat,hogy elgondolkodjanak az emberek azon,hogy milyen szép dolgokat is produkál az élet.
Félig-meddig földim,mert nagyapám,Magyar Sándor a Vajdaságban,Horgoson született.Neki is szép hangja volt,úgy látszik ott születnek a csodák...És én ennek a csodának ma este 7 óra előtt néhány perccel,elsőként lehettem részese.Hála érte az én Isteneimnek,az Úrnak,ki elhozza a fényt,s az Úrnőnek,ki az életet hordja magában!Köszönet a csodáért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése