2006. október 31., kedd

:D Happy Halloween, vagyis inkább Samhain


Hullafáradt vagyok,alig látom a betűket,de gondoltam írok pár sort így Samhain alkalmából(köszönet az isteneknek,csodás nap volt a mai).Tegnap-vagyis az inkább már ma- hajnali kettőkor találtam meg az ágyat,így elég későn ébredtem.Anyu totál ki volt akadva már korán reggel(egészpontosan "hajnali" 10 órakor),de azért ezt leszámítva szépen indult a nap.Ebédig ki se dugtam az orrom,aztán meg temetőjárás,miegyéb következett.Négykor pedig a csúcs:próbáltunk a zenekarral.Pakolással együtt laza négy óra volt,jó sok cigiszünettel meg rengeteg ökörködéssel megspékelve.Jók leszünk!Hajráhajrá!Nevünk is van már(még nem árulom el:P )és jelen pillanatban épp Ákost dolgozunk fel összecsiszolódásképpen(egész jól ment ma,nem úgy mint legutóbb),aztán majd jön a többi is szépen lassan.Nem kell sietni,van időnk,bár én szívem szerint minden nap próbálnék,mert egyre jobban belejövök.Valljuk be,élvezem a dolgot,és rég volt már olyan,hogy én a Thrillionon meg a vf-profil frissítéseken kívül bármit is élvezettel csináltam volna.Lassacskán kerek lesz a világ,már csak egy szőrgolyó hiányzik(nevezetesen Liliom,de legalábbis egy kiskutya)a boldogságomhoz,meg persze az,hogy elinduljon létező/nemlétező karrierem...Szerelmesvok,na.Baj ez? Nem lenne gond,ha nem magamat imádnám:P
Sok boldog Samhaint mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése