2006. november 18., szombat

Nyáhhhááá,kilövettem a füleeeem!Najó,tudom,nem nagy szám,de baszottul jól néz ki az a kis csillivilli pötty a jobb fülemben.Kicsit még fáj meg folyton tisztogatni kell alkohollal,aminek most a szagát se bírom,tekintve,hogy tegnap már megint buliztam.Rámhajtott valami rettenet,aki először egész aranyosnak tűnt,aztán benne is csalódnom kellet,mint az összes eddigiben,akivel randiznom sikerült.Hol vannak a jóképű,kedves,vicces pasik?Kihaltak?Vagy nem is voltak?Hűha,akkor rossz helyen járok.Szóval rendesen kinyírtam a gyomromat,most egy darabig megint nem fogom kívánni a keserűlikőrt,aminek most nem írom le a nevét,mert reklámozni nem akarom,mindenki tudja,mire gondolok.Szarvasbika van a cimkéjén és nem a Hubi :D A J betűs...Pfujj,de igénytelen állat vagyok,hogy ilyeneket döntök magamba.Mert hát ugye döntöttem én rendesen...Ginokám megint alakított "Andzselinadzsoli" flitteres fehér felsőjében,szegény csaj hozzám jött cuccért,miután az én arany kis bogaram(Gino Escobar,az én olasz babám,aki ha nem lenne ilyen zizis,oltári pasi lenne.Mondjuk így is az,szóval...) leimádkozta róla a ruháját,hogy aztán magára húzza és abban táncoljon a parkett kellős közepén,míg végül ki nem dőlt valahol...Nade térjünk vissza rám,tekintve,hogy ez mégiscsak az én blogom(kiélhetem tengernyi egómat hehe :D ).Szanaszét táncoltam magam(heh?),olyan izmaim is fájnak,amiről azt sem tudtam,hogy nálam kifejlődtek,vagy egyáltalán léteznek ilyen izmok.Na és a mai napom,szentséges egek!Felkelek,kivánszorgok a nappaliba és megpillantok egy fogat az asztal közepén.Na azzal a lendülettel szaladtam,mert kikívánkozott belőlem néhány dolog.Tudni kell,hogy a szertehagyott testrészektől/testnedvektől(kivétel a vér,csak a saját véremet rühellem) valamint a hányástól undorodom,annyira,hogy nemritkán felfordul a gyomrom.Na és hát ugye ha az ember lánya előtte felönt a garatra...De ne részletezzük,menjünk tovább.Következett a fésülködés.Ezzel nem volt semmi gond,kibontottam a loboncom és ekkor vettem észre,hogy a hajkefe egy merő fogkrém.Szentségeségiúrnő(ezt így egy levegővel).Azzal a lendülettel falhoz vágtam a szerencsétlen kefét,aki pedig nem tehet semmiről.Áldozat,csak úgy,mint én.Na és a csúcs:öltözködés.Tegnap ugye kicsit furán éreztem magam,anyu segített vetkőzni(hozzáteszem,ő sem volt szomjas...)és hát jól elrakta a szoknyámat,de azt nem értem,hogy sikerült neki a cipősszekrényre tenni az említett ruhadarabot.A fél lakást feltúrtam,mire megleltem az előszobában a bőrszoknyámat szépen összehajtogatva a cipők közt.Ezek után már ugye senki sem csodálkozik,hogy mikor leballagtam a patikába algopirinért,a patika zárva volt.Ügyeletes a város másik felén a kórháznál.Olyan szépet káromkodtam,hogy bárki megirigyelhetné.
Mint az a fentebb leírtakból kitűnik,ez ma nem az én napom.De azért vicces,így visszanézve :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése