2006. november 16., csütörtök

SZIE wellness


Valamelyik nap találtam egy szép kék szórólapot a konyhában.Először nem igazán érdekelt,azt hittem,megint valami bulit szerveznek.Hát bulinak se rossz a dolog,most,hogy így elolvastam.Kollégiumi wellness(viccesen hangzik ez a két szó együtt,főleg ha eszembe jutnak a Pannóniás évek),méghozzá nem is akármi.Szauna,szoli,jacuzzi meg minden nyalánkság.Tegnap(csendben megjegyzem,este fél 9-kor) a csajokkal úgy döntöttünk,kipróbáljuk.Vittem törcsit meg ilyesmit,meg diákot meg suskát,de végül nem kellett,mert kiderült,hogy be kell jelentkezni előre(ezt mondjuk sejthettük volna,de amilyen butuskák vagyunk,ez eszünkbe se jutott).Nem gond,bejelentkeztünk hétfőre,úgyhogy előszedhetem a hétvégén a bikinimet.Masszázst is bevállalnék,de azt majd máskor,kedd estére más terveim vannak és a hölgy csak kedden,jóga előtt vagy jóga után vállal be.A jógát sem ártana kipróbálni,lehet jót tenne,fene tudja.Na jó,ezt még átgondolom néhány százszor.
Parádés félévem lesz,jó,ha eljutok a vizsgákig.Nemgond,úgysem akarom ezt most itt elvégezni.
Csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése