2007. január 31., szerda

beteg, gyermeteg lelkem :D

Rájöttem valamire.Rossz hatással van rám a kávé.Hülyeségeket írok tőle.Pont,mint most.Valaki dugja el előlem a kávészemes csokit,meg a kávésbögrét!Nem fogok tudni aludni és az nemjó,árt a szépségemnek.Mimnek?Mivan?Hú anyám.Itt tényleg baj lesz.
Ma vettem magamnak egy sárga gumikacsát,mert a gumikacsa kimaradt az én gyermekkoromból,s most kívánom pótolni eme hiányosságomat.Nem tudom,mi vitt rá,hogy megvegyem,egyszerűen csak olyan aranyos.Eredetileg nem is magamnak szántam,útközben döntöttem el,miközben az Orsival elemeztünk két szövetkabátot,merthogy a szülei akarnak neki venni egyet.Én mondtam,hogy vegyen hosszút,az praktikus,nem fog benne fázni.Tapasztalat.
Zsófi megtalálta a wiw-et,aminek én tökre örülök,így legalább itt is tarthatom vele a kapcsolatot.Bizonyára kinőtte a netfóbiáját.Ha mégse,akkor tévedtem.
Thrillionon zajlik a lánybúcsúm.Illetve Yarnáé.Szeretem Yarnát :)És szeretem a kiskutyámat,aki most itt ül az ölemben és hatalmas,szomorú szemekkel les rám mert már szeretne ágyba bújni.A kis galád,ilyenkor bezzeg alszik...Hajnalban meg nem bír magával.Mint egy gyerek.Szeretem a gyerekeket is.
Kitaláltam,hogy veszek egy kamubarbit.Ilyen gagyi szarságot.Van egy kis maradék csipkém,majd csinálok dárkos babát.Mert kreatív vagyok és kissé hibbant.És kávé folyik az ereimben,érzem a lüktetését.És abszintoznék.Most. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése