2007. január 31., szerda

Norewa és a műszaki cikkek

Lassan rendszert csinálok abból,hogy ha ideges vagyok,tönkrevágok valamit.Ezt nem úgy kell érteni,hogy belerúgok vagy összetöröm,hanem hogy felhúzom magam,az adott dolog,teszemazt tévé,kikapcsol és többet nem hajlandó normálisan működni.Vagy ottvan a villanykörte.Azt is rendszeresen elcseszem.Felkapcsolom a villanyt a szobában és a körte szétpattan.Szanaszét repül,bizonyám és csupáncsak azért,mert Norewa drága feszült kicsit.Vagy épp szomorú,mert bizony olyankor is megesik az ilyesmi.De tudnék mesélni arról is,amikor a biztosítékot vágom ki.
Legutóbb a messengerrel szórakoztam.Anyum nagyon akart már jönni a géphez.Én meg nagyon el akartam menni a géptől,de kismillió párbeszédablakom volt.Már búcsúzkodni se volt kedvem,s már épp azon voltam,hogy szó nélkül otthagyom a bandát,de az msn önállósította magát.Szépen sorban bezárta az összes ablakot,aztán kijelentkezett.Netkapcsolatom továbbra is volt,szóval nem azzal volt a baj.Visszajelentkeztem,ment simán.Érdekes...
Aztán a discmanem.Bogácsra mentünk Ági mamiékkal és én a kocsiban szerettem volna zenét hallgatni,de a discman nem akart működni egész úton.Aztán kiszálltam a kocsiból,s láss csodát!Működött.
Hosszasan ecsetelhetném még,mi mindent csináltam már.Ezek után gondolom senki sem csodálkozik azon,hogy fél év után a legtöbb ilyen kütyü beadja a kulcsot nálam... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése