2007. január 23., kedd

hangok


Most vagy bekattantam,vagy bekattantam.Vagy igazat mondanak?Az a helyzet ugyanis,hogy hangokat hallok,leginkább ismeretleneket.Nem mondanak semmi hülyeséget,nem akarják,hogy bárkit bármivel bántsak,csak megsúgják,hogy egy adott helyzetben mit is kéne tenni,mi lenne a helyes,máskor meg afféle "párbeszédet" folytatnak.Már régen is hallottam őket,csak mindig elnyomtam valami zenével vagy elkezdtem dudorászni.Aki most olvas,biztos elmebetegnek tart és ezen nem is csodálkozom.Én is azt hittem,hogy valami nem stimmel nálam(már úgy vállon felül...)de aztán megkérdeztem egy kedves barátnémtól,hogy szerinte ez normális-é és azt mondta,hogy igen.Sok ilyen "kedvesaranyostenyérelemzőkártyajóssatöbbi" barátném van,valahogy vonzom őket.Vagy ők engem?Fene tudja,talán valamikor régen,egy másik időben,egy másik életben mindnyájan összetartoztunk,s így találunk most is egymásra.
Most azt mondják az említett hangok,ne hagyjam futni ezt a valakit,akit nagyon megkedveltem és aki nem illik bele a "Modern lovagok" című irományomba.Pont úgy kilóg a sorból,ahogy én is tettem világ életemben,s teszem a mai napig.Hallgassak rájuk,s cselekedjek,vagy hagyjam,hadd menjen minden a maga útján?Félek,itt ér véget a "tudományom".De ő is a "mi fajtánk",tehát tényleg vonzom az ilyen embereket.Vagy ők engem,teljesen mindegy.A lényeg,hogy jól érzem magam köztük,bár borzasztó nagy felelősséggel jár az "égiek ajándéka",ahogy én hívom.Adomány,amit bármikor visszavehetnek,így becsülnöm kell.Használnom,s nem kihasználnom.Ez jár a fejemben,valahányszor sor kerül arra,hogy alkalmaznom kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése