2007. január 28., vasárnap

Lúzer rabló


Én nem értem,mi visz rá valakit arra,hogy kiraboljon egy kisközértet a buszpályaudvar mellett.Merthogy ma egy szerencsétlen pasas úgy döntött,kirabolja a kisboltot,ahová cigiért meg dianás cukorkáért szoktam lemenni,mert az van a legközelebb.Meg különbenis.Na a lényeg az,hogy ez a pacák utána feljött hozzánk és kivett egy szobát.Nyolc darab ezressel fizetett a szállásért.Nem volt gyanús,hogy nincs cucca.Kajált is,ötszázasokkal fizetett.
Egy óra múlva jöttek a rendőrök és kérdezték Ginot,vagy nemtomkit,hogy látták-e a képen látható pasast,meg hogy jött-e az elmúlt órában új vendég.Erre közölték,hogy persze,három szoba is,a pasas a 10-es szobában van.Illetve már csak volt.Négy rendőrautó zárta le a Teleki utcát,húsz rendőr nyomult fel gyors egymásutánban az emeletre.Mondtuk nekik tesómmal,hogy ennyien nem férnek be a 10-esbe.Vad röhögés.Közölték,hogy a csóka valószínűleg betépett,most az ágyon fetreng megbilincselve.Fáradt.Hah!Kifáradt,míg ideért,két saroknyira a kisbolttól?!Lúzer.Itt vesz ki szobát?Én meg sem álltam volna Salgótarjánig.Első busszal takarodtam volna a városból,futottam volna,amerre láttam.De ez egy lúzer.Jót röhögtünk rajta.
Amúgy isteni volt a tegnapi tali,este fél 11-re értem haza.Fürödni akartam,mivel teljesen átfagytam(nem jött össze a fürdés,azonnal ágyba dőltem,Zazi vette le rólam a fűzőt és a szoknyát.Szeretem a hugimat).No igen,nem tett jót az egyórás ácsorgás a Batyin,meg utána a másik háromnegyed óra a Móriczon.Kicsit fel is fáztam,de majd megoldom.Tudom,melyik nyavalyámra milyen gyógytea/kencefice/fürdő kell.Erre speciel négy-öt liter kamillatea ízesítés nélkül,lehetőleg forrón és lehetőleg egy nap alatt kell elfogyasztani.A fájós kezemre meg feketenadálytő krém meg fásli.Szóval a tali csodás volt,rengeteg fotót csináltam,holnap,de legkésőbb kedden majd jól fel is töltöm mindegyiket.Éljenek a boszik és a black metálosok :) Szeretnivaló csapat,örülök,hogy megismerhettem őket személyesen is.Most elhúzok.Ágyba rakom a húgomat is,meg a rakoncátlan kiskutyámat.Remélem még éjfél előtt ágyba kerülök.
Csók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése