2007. január 9., kedd

net


A netem egy kalap fost se ér.Kábé húszpercenként bontja a kapcsolatot,fél órányi szenvedés után megint feljutok msn-re húsz percre.Szóval elnézést kérek mindenkitől,akit szó nélkül otthagyok.Ha valami gond van,telefonon el lehet érni(már ha tudod a számomat...)Ha meg nem sürgős,akkor vagy kommentelj ide,vagy írj ímélt.Azt elolvasom.
Mellesleg áj láv mindenki,holnap ha minden igaz,megveszem a Kárhozottak királynőjét(a regényt,nem a filmet),úgyhogy megint lesz mit olvasnom a töri tételek mellé.
Kreáltam ma egy reagot thrillionra,úgyhogy a tisztelt publikum elégedett lehet :) Szép hosszú lett és tartalmas.Szeretem a Yarna-Damien párost,még akkoris aranyosak,mikor orrba-szájba csalják egymást,a vége úgyis mindig ugyanaz.Édes-könnyes kibékülés,amit olyan jó eljátszani.Meg féltékeny feleséget nem nehéz kijátszani,hisz magam is "féltékeny asszony" voltam a magam idejében.Ugye Kristóf? :D
Nagyapó jobban van,hála az Égieknek,meg az itteni orvosoknak.Remélem még sokáig lesz a nagyapóm.
Kutyaholmit becipeltem a lakásba.Névre még mindig nincs ötletem,de köszi a segítséget Zsoltnak.Örök hálám a "csacsinevekért".Szóval a kérdés még mindig fennáll: Milyen nevet adjak egy zsömleszínű palotapincsi-spániel keverék kislány kutyusnak?
Ja és szerelmes vagyok.A Zöld Tündérbe ;) Finom volt,innék megint,Nem vagyok alkesz,csak fincsi az abszint.
Ha gond van,hívjatok!Csók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése