2007. január 8., hétfő

Adjatok egy kardot, hadd dőlök bele!

Mérges vagyok,a thrillion tisztelt adminjai megint kibasztak velem,méghozzá igen alaposan.Persze én is hibáztam,hogy nem mentettem le a játékot,amit Avra-val játszottam üzenetben.Ja hogy ez így nem világos?Törölték az összes üzenetemet.A vicc az,hogy elvileg 30 nap után törlik.A játék másfél hete zajlott le.Nekem meg most be kéne tennem klánfórumra.Én mégegyszer nem fogom lejátszani.Nincs hozzá türelmem.Wáááá!Szétrobbanok!
Azért történnek jó dolgok is.A héten hozzák a kiskutyámat.Még nem tudom mi legyen a neve.Kislány,az ötleteket komment formájában várom.Lili és Sissy kizárva,azt ne is mondjátok.És magamról sem szándékszom elnevezni,se valamelyik TK-s karakteremről.
De hogy még véletlenül se érezzem jól magam: a pótnagyapám(anyu élettársának az apukája)nagyon beteg és az orvos nem sok jót mond.Nagyon szeretem az öreget és izgulok érte :( Tök rendes,úgy szeret,mintha a saját vére lennék.Tudjátok,nem ismertem a nagyapámat.Illetve de,az egyiket,csak nem emlékszem rá,mert két éves voltam,mikor meghalt.Szóval most szomorú vagyok és mérges is és várom a kutyust,de most nem tudok igazán örülni.Vagyis de,csak nem felhőtlen a boldogság,pedig reméltem,hogy helyrerázódik minden. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése