2007. március 10., szombat

Álom II.


Nos,megint baromi furcsát sikerült álmodnom,valami baj lehet az álomfogóval,ha ilyesmit átereszt.Hol marad a cenzúra,amikor igazán szükség lenne rá?
Sztori:Ülök a szobában és olvasok(talán törikönyvet,de nem emlékszem tisztán),amikor egyszercsak elkezdenek az ágy fölötti polcról a dolgok a szemközti falnak röpködni,mintha valami láthatatlan kéz hajigálná őket.Én meg,mint aki kísértetet lát,futok át anyuhoz és mondom neki,hogy mi van.Háttal áll nekem és amikor megfordul,egy egyszerű,fehér gyertyát tart a kezében,mire én felsóhajtok:ott a kezében a megoldás.Erre ő kézen fog és kezében a gyertyával a konyhán keresztül hazamegyünk,de nem ám akárhogy!A személyzetből az összes nő,Éva,Györgyi,Nacsi,még a konyhás Rita is(az ő arca maradt meg leginkább),mind elvesznek egy fehér gyertyát és jönnek át,hogy segítsenek elűzni a házból a gonoszt.Mindenki körbeáll és együtt kezdünk kántálni,egyszerre,mintha mindig ezt csináltuk volna és a kezünkben egy-egy fehér gyertya ég.
Annyira valóságos volt,hogy csodálkoztam,mikor felébredtem,hogy minden holmim ép és a helyén van.Olyan volt,mint anno a Balassis karácsonyi műsor,amikor mindenkinél volt gyertya és együtt énekeltünk.Megható,ugyanakkor rémisztő álom volt.Szörnyű volt látni,hogy a szobámból és a nappalinkból valaki vagy valami csatateret csinál.Még mostis kiráz a hideg,ha rágondolok és bár sejtem mit jelenthet,néhány kedves olvasómtól szeretnék tanácsot kérni.Remélem,ők magukra ismernek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése