2007. április 15., vasárnap

A Zöld Tündér csókja


Bocsi mindenkitől,aki tegnap este megpróbált felhívni.Nem voltam telefonközelben.Egész pontosan három órát pultoztam.Tíz óra valahány perckor pedig végre valahára randizhattam a legszebb lénnyel,akivel valaha összehozott a sors.Még mielőtt bárki valamiféle hímneműre asszociálna,megnyugtatom.Abszintoztam.Fájt a torkom és már a huszadik negro után úgy döntöttem,hatásosabb orvossághoz folyamodom,s miképp azt Tom blogján emlegettem,az absinthe remek gyógyszer a torokfájásra.Mellékhatásai a következők:a szokottnál is többet beszéltem,ráadásul őszinteségi rohamom volt az este folyamán;ma reggel nem bírtam lelket verni magamba,mert zöldes köd volt a fejemben;pozitív mellékhatásként könyvelem el,hogy szépet álmodtam;iszonyatosan pörgök és végül,de nem utolsósorban: a konyhai kirohanásomat leszámítva egész nap vigyorogtam mint a tejbetök.Most is épp... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése