2007. április 12., csütörtök

zongorázgatok...

Mivel kicsit fáj a fejem,meg feszült vagyok,gondoltam leülök zongorázni,úgyis rég csináltam olyat.Anyám,már el is felejtettem,milyen szar új darabot tanulni!Ja,nem értitek,mi?Haha.Na az van,hogy már kb a Fallen óta meg akarom tanulni a My Immortalt.Próbáltam hallás után.Nem ment.Próbáltam lekottázni,nem ment.Elkezdtem keresni a kottákat,de az istennek se találtam meg egy árva honlapon se.Tök véletlenül akadtam rá egy rakás Evanescence kottára,le is szedtem azon frissibe vagy kettőt,aztán gondoltam most nekiesek az egyiknek,de elég kemény,meg hát ugye évek óta nem tanultam semmi újat.De nembaj.Átveszem legalább az első pár ütemet,holnap ugyanebből a basszust,aztán meglátom.Jót fog tenni a töri mellé.Legfőbb ideje visszarázódni,ha már a Fleur de Lille-be nem kerültem be,magamnak eljátszogathatok.Ki tudja,mikor adódik egy újabb lehetőség(mikor jön egy újabb pasi).A körmömet azért még nem vágom le :p
Na,összeszedem magam így este háromnegyed kilenc felé és törizek egy sort.Hátha. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése