2007. június 25., hétfő

Cenzúra


Lecsapott rám a cenzúra,a drága anyukám személyében.Közölte,hogy innentől márpedig nem írhatok azt a blogomba,amit akarok,legalábbis semmit nem hirtelen felindulásból,ami már csak azért is érzékenyen érint,mert olyankor születnek a legjobb és LEGŐSZINTÉBB bejegyzések.
De kapok most az alkalmon és tisztázok néhány félreértést.
-2007.április 28-i bejegyzésemben nem a sógoromról van szó,bár sokan feltételezték.Nem nevesítek továbbra sem,de a feltételezés téves.Tudom,nem voltam egyértelmű,szándékosan.
-Az érfelvagdosós bejegyzéseimet csak az veszi komolyan,aki nem ismer és nem tudja,mennyire szeretem a körülöttem élőket.Túlságosan is.
-Ha én valakiről írok,azt általában okkal,jó adag (és nem ritkán ön)iróniával teszem,nem ártó szándékkal,csupán a magam és mások mulattatására,ha ezen bárki megsértődik,elnézést kérek,ez egy ilyen műfaj,én meg már csak ilyen "rosszindulatú" vagyok.
-Ha bárkinek kiskorú gyermeke van,s nevezett gyermek olvassa a blogomat,az már nem az én felelősségem,hanem a szülőé.Nem dajkamese,korhatáros történet,csak annak érdemes olvasni,aki kellő értelemmel rendelkezik,ez nem feltétlenül az évek számán múlik.De kiskorúaknak tényleg csak felügyelettel ajánlott a blog.
-véleménnyilvánítást továbbra is névvel és e-mail címmel ellátott kommentben fogadok el,vonatkozik ez minden olvasómra.Élőszóban ritkán szeretek a blogról vitázni,nem azért mert monitor mögött nagyobb a pofám,hanem mert így érzem helyesnek.A blog az blog,maradjunk meg az internet berkein belül.
Stílus,spontaneitás,humor és irónia marad.Cenzúra nincs.Majd amit nem akarok megosztani,azt nem publikálom.
Csókolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése