2007. június 27., szerda

álmok, munka, helyzet, miegyéb :)


A minap azt álmodtam,hogy kaptam két szál feketekálát.Gyönyörűek voltak,frissek és koromfeketék.Létezik ám ilyen virág,egyszer Robi mutatott képeket Amszterdamból és azokon volt pár csokor fekete kála.Megkérdeztem mit jelenthet és azt mondják,haláleset.Kettő,mert ugye két szállal álmodtam,ez logikusnak tűnik,csak azt nem tudom,ki az a két ember,senki olyan nincs a közelemben aki meg szándékszik halni,pláne fiatal,mert a friss virág meg azt jelenti.Kicsit aggódom.
Mellesleg 10 perce lejárt a munkaidőm,nem is szívózok itt tovább,elszürcsölöm a (csíkos) kávémat aztán kiviszem Arikát sétálni,utána meg rendet rakok otthon,nehogy szó érje a ház elejét.Apropó ház,háztulajdonos lettem,erről bővebben a közös blogon(tesóim és én)lehet olvasni.
Meg aztán ottvan Jenő papa lakása,amit én "örököltem",vagyis anyuék úgy döntöttek,lakjak benne én.Fel kell újítani,de még lövésünk sincs,hogy miből.Via azt mondta,szívesen segít kifesteni,Lajosom meg a burkolást ajánlotta fel.Igyekszem olcsón megúszni :(
Tegnap megvert az unokaöcsém.Komolyan,nem csak úgy játékból.Mászkált a hátamon,amivel nem volt gond,masszázs rlz,de amikor már a hasamon akart ugrálni,mert megfordultam,megharagított.Visszafordultam hasra,ő meg erőszakosan próbált átfordítani a hátamra,persze nem ment neki.Én gyorsan megfordultam és ugyanazzal a lendülettel felültem,mire ő elkezdett cirkuszolni,aztán ütni,a végére meg ő volt megsértődve,pedig nekem kellett volna.Tudom,nem kéne rá haragudnom,de akkoris fájt.Nem fizikailag,természetesen,mert egy hároméves gyerek nem tud akkorát ütni,meg hát talán nem is kellene verekednie.Vagy én gondolom rosszul?Világosítsatok fel,ha így lenne.Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése