2007. augusztus 14., kedd

"I sing because I'm happy..."

Gyűjtögetem a motyómat,hét végefelé elkezdek pakolgatni.Tudom,még van két hetem,de akkoris.Már szeretnék ott tartani,szeretném tudni,milyen lesz,mi hol lesz,hogy lesz és egyáltalán.Tegnap kifakadtam,hogy "dehát nincsenek se tányérjaim,se semmi cuccom",de anyu megnyugtatott,minden van,ő már régóta gyűjti nekem a dolgokat és ezért kimondhatatlanul hálás vagyok neki.Meg mindenkinek,aki támogat.
Még az ágyamat se láttam...Olyan vagyok,mint egy kisgyerek,aki a szülinapi ajándékait bontogatja.Szörnyen izgulok és kíváncsi vagyok és boldog,de néha elfog az aggodalom,hogy nem lesz jó,hogy nem fognak szeretni a szomszédok,vagy én nem fogom szeretni őket,vagy betörnek,vagy Ari mindenkit megugat majd az éjszaka közepén is,vagy mindent elrontok,vagy nem lesz semmim,vagy szétesik az ágy alattam...Tudom,butaság,de ez lesz az első lakásom és egyedül leszek.Illetve nem egészen,mert velem lesz a szívemcsücske :) Nem is tudom,mi lenne velem a kiskutyám nélkül,komolyan.Már nagyon várom.Tényleg.
Jövök ám egy ünnepleírással,még augusztus elsején kellett volna betennem,de valahogy kimaradt.Egy új bejegyzésben majd pótlom a hiányosságomat és elnézést mindenkitől,aki várta a leírást.
Össze kéne írnom,hogy mim van és mi kellhet még.Fűszertartóm van,csináltam magamnak.Kellenek még üvegek a gyógynövényeknek,kell törülköző még legalább egy garnitúra(a sárga mellé mégegy),kell matrac az ágyamba,meg szerintem lepedőt is kéne venni,mert szállodásat nem akarok vinni.Nemtudom,majd kiderül.
Amúgy kösz,jól vagyok,tényleg.Csak minden gondolatom a költözés körül forog,másról nem is nagyon lehet velem beszélni :D Ja,de.Arról,hogy kinek milyen karkötőt fűzzek :p 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése