2007. augusztus 8., szerda

Mesedélután


A blogom lassan kezd egy filozófiai kislexikonra hajazni,így gondoltam tartok mesedélutánt az elmúlt pár napról,mert csak :)
Itt voltak(ájmín vannak,de már menni készülnek)az Orsiék.Nem Jersey-ék,Orsi tesóm barátnője de énis nagyon csipázom,mert tök jófej meg jó a humora is meg minden.A szüleivel van itt,imádnivalóak,fetrengtünk jókat Lali bá sztorijain.
Voltam DM-ben,elköltöttem egy rakás pénzt,van is bűntudatom rendesen,de néha ezt is kell,csak hogy el ne felejtsem,milyen az a bűntudat :D Orsival mentünk,csomó jó cuccot vettem(arckrém,hajmotyó,kézkrém,szempillaspirál,miegyéb).Láttam ezenkívül csillaghullást(kívántam is,nemmondommeg,hogy mit),voltam postán csekket fizetni(gólyatáborrrr,remélem bekerülök,mert csak az első 500-nak van hely),esett az eső,a szél meg hozott jó kis lócitromszagot amit én nagyon csípek.Szeressem a paciszagot,meg a pacilovakat(ló ló paciló*énekelget*),meg a friss föld szagát eső után.
Voltam kinn Arikámmal sétálni,szeretgetem sokat,főleg éjszaka mert nem bírunk aludni.Kell vennem neki új pórázt,a régi szétment(még Lilié volt,meg az azelőtti kutyimé,ősöreg darab,sokazárójel).
Fájnak a kezeim napok óta,megint esni fog,sebaj,kell a földnek meg a sok szép növénykének.Bambuszkám is szépen zöldell,no nem az esőtől,hanem mert locsolom serényen.Már több,mint egy éves,azt mondják,ha zöldell meg hajt meg fehér gyökeret ereszt,akkor szerencsét hoz.Úgy legyen.Sok szerencsét nekem,éljen az egóm! :D
Kész az étlapferdítés,mostmár csinálhatok mást is...Aisuru Hito rlz,ő még hátravan.Erőt gyűjtök,aztán nekiugrok.
Mese vége,fuss el véle!Csók mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése