2007. augusztus 27., hétfő

Ingyiribingyiri,avagy ELTE Gólyatábor

Csütörtökön reggel 6-kor keltett a kutya,kivittem pisilni,majd szépen felöltöztem.Top,szoknya,bakancs,satöbbi,aztán vállamra vettem a málhazsákot.Busszal Pestre,metróval a Délibe(derég metróztam,anyámborogass!).Itt kapásból belefutottam pár törisbe,aztán majdnem a SOTE gólyáihoz csatlakoztunk,de végülis megtaláltuk a többi bölcsészt is.Vonatra szálltunk,ledöcögtünk Zánkára Pedo Phil a sörösdobozember társaságában.Már itt betegre vihogtam magam.A táborba vezető utat leginkább az "erőltetett menet" szavakkal tudnám leírni.Hullafáradt voltam,és még csak most jött a neheze.Sorbanállás,regisztráció.Három ájulás,egy sárga karszalag,egy pass,a nevem,a szakom,a 30-as örs.Isteni,végre mehetek a szállásra.Nem volt hely,csak a fiúknál.Király,nembaj,bevállalom.Tíz perc pihi,gyűlés.Performance,persze elmosta az eső.Kék bikinim,Cool & the Gang,sártenger,előadás elnapolva,buli a szakadó esőben,szélben,villámok közt nemtommeddig...
Péntek,6:45,valahonnan messziről már skandálják: REGGELI TORNA,REGGELI TORNA.Alvás tovább,kávé sok tejjel és cukorral,mert nincs édesítő.Akadályverseny.Na ha még éltetek baromságot,ez az volt.Több őrültséget csináltam,mint eddig bármikor.Arcfestés feketére és zöldre,úgy néztünk ki,mint a szabadnapos ufókok(by Levi bá,gazdaságpszichó tanár Gödöllőn).Öltöztető-vetkőztető verseny velem és Lacival.Naná,hogy 13 pontból 20-at kaptunk a "prukcióra",meg az Aranycsirke előtt is kiváló termékenységi táncot lejtettünk nemzetközi jelzésekkel a fenekemen.Este Supernem,bealudtam elég gyorsan egy forró zuhany és egy félórás sikamika után.Nem akartak lejönni a rajzok a fenekemről,meg a derekamon lévő SZEX felirat se nagyon...
Szombaton tájékoztatók,hurrá.Nagyot néztek azon,milyen jól ismerem más egyetemek törzskocsmáit,Zsombor,az örsvezetőm mondta is,hogy "éngólyám!!!".Aztán mégnagyobbat néztek a kvízkérdéseknél délután.A játék lényege a kannásbor,amiből kapsz egy kortyot,ha jól válaszoltál a kérdésre."Óriási a kollegina,bort neki!"Kaptam is,bőven...Rózsaszín köd,csak arra emlékszem,hogy kirúgtam Lajosomat,meg hogy Tommal beszéltem és Mollyval is,de hogy nekik mit mondtam,arra csak homályosan emlékszem.Asszem Tomot megkértem,hogy utáltassa meg magát velem,Mollytól meg sírva(?) bocsánatot kértem,akkor tartottam a sírós fázisnál,szegény Colos meg ott ugrált körülöttem,mer nem tudta,mé bőgök.Meg a többiek se,meg énse igazán...Nembaj,ötödik lett az örsöm,ami 31-ből nagyon szép,de szerintem (mindenki szerint) bunda volt,mert sokkal jobbak voltunk a testvérörsünknél,mégis ők nyerték.Sebaj,az élmények sokkal többet érnek,mint a győzelem,legalábbis számomra.
Tegnapra nem maradt tiszta szoknyám és mivel mindkét cipőm(balettcipőm és a papucsom)totálkáros volt,kénytelen voltam bakancsban és strandkendőben hazajönni,de nem néztem ki nagyon durván,legalábbis anyu szerint.10-kor indultam, 5 után értem haza,6-kor ettem először,valamikor a Helyszínelők elején dőltem ki...
Kíváncsi vagyok,ezek után milyen lesz az egyetem ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése