2007. szeptember 3., hétfő

Beköltöztünk


Pénteken reggel is 6-kor keltem,mily meglepő.Kátai Zoli hozott fel,merthogy ki kellett pakolnunk Gotthyka cuccát az előző lakásból,ami sikerrel meg is történt,meg az én dobozaim is felkerültek.Egész nap pakoltunk,meg takarítottunk.Valamikor déltájban jöttek szerelni a netet a UPC-től,aztán felcsörgettük a kedvesaranyos gázszerelő bácsit,szombatra beígérte,hogy kijön felmérni a helyzetet.Mondom jó,akkor nem megyek haza Gyarmatra,maradok itt,bár se ruhám még,se semmim.Nemgond,estig takarítás,hidegvizes fürcsi,vacsi a töltött paprikából,amit Gotthyka anyukája küldött.Megjegyzem,isteni volt(anyu,ne sértődj meg :P).Aztán én kidőltem,szerintem nem sokkal később imádott lakótársam is.
Szombaton olyan 9 óra felé ébredtem,de semmi kedvem se volt felkelni,így kb fél 12-ig olvastam,aztán összeszedtük magunkat,jött a gázszerelő,azt mondta,minden oké,bár a vízmelegítőnek már múzeumban lenne a helye,de kiválóan működik.Hurrá.Tűzhely olyan régi,hogy ilyet még nem is látott,de azis működik,a konvektorokat majd átnézi,ha fűtésszezon lesz,addig egyeztetünk időpontot.Fél 3-kor indultam,5-re értem haza,nekiestem összeszedni a ruháimat,aztán vacsi anyuékkal,Ari kicsit be volt kattanva,érezte,hogy nem maradok sokáig,de nembaj,mert nemsoká hozom már őt is.Valamikor 11 után dőltem ki,miután anya rámparancsolt,hogy feküdjek le,mert alig állok a lábamon.
Tegnap délután jöttem vissza,anyuék segítettek felcuccolni(najó,ők hordták fel majdnem az egészet),aztán szépen elmentek,én meg egyedül maradtam,mert Manócska moziban volt.Kipucoltam a frigót,aztán a kádat,mert összemocskoltam a frigó rácsaival.Aztán kipakoltam a kaját,aztán a piperéket,végül a ruháimat,úgyhogy mostmár minden a helyén,nagyjából.A fürdés nem ment zökkenőmentesen,mert nem tudtam begyújtani a rendszert,de aztán Gotthyka Manó elmagyarázta telefonon és onnantól már ment minden.Fürödtem,főztem teát,aztán ledöglöttem a tv elé.Fogalmam sincs,mikor aludtam el,de kb másfél órája vok fent és még mindig pizsiben :D Lassan nekiesek a maradék takarítanivalónak,csak előbb kajálok.A továbbiakról meg majd beszámolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése