2007. október 19., péntek

A Német-Római Birodalom by ELTE

Tegnap este átváltoztam.Nem kell megijedni,a fekete szín maradt,csak éppen visszaugrottam kicsit a középkorba,elmentem egy jót bulizni.Elegáns,késői belépőt terveztem,ami azt jelentette,hogy 7 helyett 8-ra toltam oda a képem,a Balogh meg odaugrált elém cigányruhában,aztán jöttek a lányai is.Lecsüccs,sör,bidi,cigi,tüzike.Jött Colos,a 30-as keresztes lovag játékkarddal,aztán Rőtszakállú Barbarossa Börni, a király,hozta magával szépséges és szűzies leányát,Mrs. Drake(Adrika,a kalóz) is ott volt,,valamint Papesz,a pápa a sok búcsúcédulát áruló szerzetessel,meg egy rakat régész,romanisztikás és ókoros.Mi törisek meg épphogy tízen lézengtünk,kezdődött a verseny,a szépséges és szűzies királylányt elrabolta a gonosz és vérszomjas sárkány(vagy fordítva?) és mi,a lovagok(és lovaginák) versenyeztünk,hogy kiszabadíthassuk.No és kik ittak a sárkányvérből a végén?Hát perszehogy a 30-as örs,a törisek kemény magja,megnyertük,mert mi vagyunk a leghangosabb,legfabóbb és legbölcsészebb csapat széles e világon.
Ki nem töris,nem is bölcsész! :D Ingyiribingyiri,ELTE!
Megjegyzés:viszonylag korán,fél 1-kor értem haza,mert bevérzett a szemem a sok füsttől... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése