2007. október 18., csütörtök

Újdizájn helyett...


Valamelyik nap kitaláltam,hogy csinálok új ruhácskát a blognak,mert megérdemli(l'oréal :D ),de aztán rájöttem,hogy annyira nagyon-nagyon belezúgtam ebbe a mostaniba,hogy nem akarom szétkapni.Sok munkám van benne.
A jobb oldalra kellene kreálnom valamit(Bundikám szerint is,a kis dög kint mereszti azt a formás seggét Írországban és tudja jól,hogy odáig meg vissza vagyok a Smaragdzöld szigetért és áhh...egyszer kimegyek,de legalább lesz kinél aludnom.Ugyi kisfiam befogadod a te Norewádat?),tippeket várok komment formájában,aztán majd alkotok jót.Gondoltam rá,hogy kirakok egy fotót magamról,de ennyire egoista azért mégsem vagyok...
Szóval tippeket nekem ide kommentbe és én nem beszélni magyar.Ma este legalábbis nem sűrűn fogok értelmes magyar mondatokat alkotni.Majd holnap tartok mesedélutánt,meg vasárnap is,mert szombaton osztálytalálkozó(jippjipp,ezer éve nem láttam a drágáimat.Najó,tavaly,de mintha évezredek teltek volna el a ballagásom óta...akkortájt indult a blog)és nagyon funny lesz,legalábbis a csapatot ismerve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése