2007. október 26., péntek

Robi

Hazajött a Mikrobi :) Tök vicces,én a héten tudtam meg,hogy haza akar jönni,rögtön írtam is neki mailt,hogy mi igaz a pletyiből,mondta,hogy pénteken itthon lesz,de én azt hittem,csak valamikor estefelé,pláne hogy Párizsban,ahová a tokiói gép leszállt,sztrájkoltak,legalábbis ha az infóim helyesek,erre anyu hív 4kor,hogy itthon van és itt vár és jaj annyira aranyos volt és jól néz ki és jól utazott azt mondta.Örülök,hogy itthon van,voltak Gabikáéknál is,megnézték "Panna-chant",mellesleg nekem is le kéne másznom hozzájuk,mert laza 3 hónapja áll itthon Alíz karkötője,mert már másnap készvolt,ahogy szólt,hogy kell neki is olyan.
Mellesleg jól vagyok,játszottam tegnap Viával,ma vettem tököcskés mécsestartót meg vaníliás gyertyát :) Halloween rlz,majd írok egy épkézláb ünnepleírást.Addig is csókcsók! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése