2007. december 26., szerda

Felháborító...


Lenyúlták a betűtípusomat!!!Nyüssznyüssz.Ráadásul olyan helyen láttam,hogy majd elsüllyedtem szégyenemben.Történt ugyanis még vasárnap,hogy bementem a könyvesboltba kicserélni az egyiptomos könyvet,amit Petrának vett tesóm(találtam helyette egy olyat,amit Zahi Hawass írt,komoly könyv,ez még Pálfinak is tutira tetszene)és ott láttam egy Jamie Winchester cédét és naaagy szívecske,meg is veszem talán,még kitalálom.Nade ott volt mellette egy borzalmas,rettenetes Győzike(!)album és pont az én betűtípusommal volt megcsinálva(ezzel,amit a blogdizájnban használok,igen...)és annyira kiakadtam,mert tök égés,hogy egy ilyen...blahh...senkit se akarok megbántani,aki esetleg szereti ezt az embert attól itt és most elnézést kérek,de egy ilyen majom csinál egy albumot egy huszadrangú énekesnőcskével és az én betűtípusommal terveznek rá borítót.Én előbb használtam...Persze nincs levédve,de azért bántja a csőrömet.
(közben megszólal a Take me home Jamie Winchestertől.Halvány mosoly...)
Nade nem puffogok itt tovább,az én blogomon jobban néz ki,mint azon az elcseszett albumon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése