2007. december 26., szerda

Karácsonyunk :)


Vicces volt,de komolyan.Fa az nem volt beállítva hétfőig,sógor már szombaton kivágott egyet a telken,be is hozta,csak nem volt karácsonyfatartó hozzá(jövőre olyan fát akarok,ami cserépben van és utána ki lehet ültetni.Teszemazt a telkemre),de apuék adtak kölcsön,mert ők haladnak a korral és a műanyagra esküsznek :D Hétfőn délelőtt belőttük a fát,ment a díszítés a soksok szárított izével,amit Arika ötpercenként lelopott az alsóbb ágakról.Kétszer majdnem ráborult a fa...Közben jött Zsuzsi,rendberakta jóanyám haját,adtam nekik kölcsön hajápolót meg sampont,mert kivételesen hazahoztam Pestről a fél fürdőszobámat.Egy óra magasságában jött át tesóm Ádival,hogy akkor most terítsünk meg,mert jönnek apáék.Én épp Ádi gitárját csomagoltam(nem volt égés,szerencsére a gyerek nem látta),persze duplán kellett csomagolni,mert nem volt akkora papírom,ami körbeérte a dobozt... Piri mama isteni karácsonyi ebédet csinált(akit érdekelnek a "pikáns részletek":újházi tyúkleves,főtthús,paradicsomszósz,sült csülök,steak krumpli,tejfölös saláta),édes mostohám hozott banános piskótát,amit belemártogatott Piri mama csokiszószába.Mi ezt a csodát hugival elkereszteltük banánhintának(aki látta a Jóbarátoknak az idevágó részét,az ne röhögjön nagyon hangosan).Koccintottunk a Karácsonyra,a húgom vadul követelt némi Bailey's,de nem kapott,mert szigorú vagyok.Koccintás után nekiláttunk az ebédnek,ebéd után meg az ajándékozásnak.Tesóm tök boldog volt a macis sütiformák,meg a házassági "használati útmutató" láttán.Apum örült a kókuszos kézkrémnek,édesanya meghatódott a luffától,mert régen volt neki a Nyírjesben és eszébe jutottak azok az idők.Bevallom,nekem is ez jutott eszembe,mikor megvettem.Marikám,édes mostohám fürdősót kapott,mondta,hogy évek óta nem fürdött,ő mindig csak zuhanyzik,de most hazamegy és bebújik egy kád tengerillatú sós vízbe.Mert szereti a tengert,Ukrajnában minden nyáron elmennek a húgommal és egyszer én is elmegyek.Ádi este már játszott az új autóival,meg a papitól kapott vonattal és persze a gitár is menő nála,ha nem vonatozik,akkor zenél vele.Édes :) Hugi buzgón olvasgatta az asztal alatt a Spongyabobos könyvet és közben már tervezgette,hogy hogyan telepíti fel az én segítségem nélkül a Krisztitől kapott Sims kiegészítőprogikat.Sógornak arckrémet hozott a Télanyó,mert úgy hallotta,hogy az jó :) Papusnak meg egy pár pacskert ahelyett,amit Ari szétrágott.
És hogy én mit kaptam?Hajajj...Egy könyvet még a Mrs. Dalloway mellé(a Parfümöt,a film nagyon tetszett,remélem a könyv is jó lesz),két gyertyatartót és egy sárkányos gyűrűt a tesómtól.Aputól pénzt,meg még névnapomra egy köves gyűrűt,ha hazahozom a fényképezőgépemet,teszek fel róla meg a sárkányosról képet.Hmmm...Orsikám ma küldött tesómékkal Pestről fürdőgyöngyöket,egy nyakláncot és egy gyertyát.De nem az ajándékok számítanak,hanem az,hogy béke és szeretet volt itthon,mert erre a pár napra félretehettük a gondokat.És csend volt a nagy házban is,meg itthon is.És Piri mama három napig pihizett,együtt lustultunk délig,sokszor még az evéshez se akaródzott felkelni(valljuk be,nálam ez nem meglepő).
Szép volt,együtt volt a család és eszembe jutottak azok az idők,mikor mamáékhoz jártunk és mindenki ottvolt,Sanyiék,Bandiék,Gabi,Robi is hazajött mindig karácsonyozni,Árpiék is eljöttek,meg Rózsika és Manyika is,Balázs,Szabi...És volt bejgli,métereskalács,mézes-krémes,háziszörp és minden földi jó,mert mama vágott csirkét a gyerekeinek és az unokáknak.
Piri mama köré is odagyűltek a gyerekei,úgy,mint régen a mama köré,mert bár én vagyok az egyetlen lánya,mióta Ő elment,a nővéremet és a húgomat is sajátjaként szereti.Szerencsés vagyok,hogy ilyen bonyolult-csodálatos családom van.Kívánom,hogy jövőre is legyen ugyanilyen szép ünnepünk!
Jaigen,egy apróság,túlvagyok a kétszázadik bejegyzésen és észre se vettem...Hihetetlen,egy grafomán állat vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése