2007. december 15., szombat

Tudunk élni

Mézesfalást sütöttünk(lánykori nevén mézeskalácsot),erről bővebben majd a közös blogbanolvashattok,ha tesómmal rászánjuk magunkat és leírjuk.Három tepsi tömör gyönyör :)
Most meg itt ülök,körülöttem egy falka férfi lesi a meccset,én meg cosmopolitan koktélt iszogatok,mert élni tudni kell.
Vettem ajándékot a kutyámnak,skót kockás pórázt,az állatpatikánál összefutottam Barna Robival,mindenféle vakcinákat vett,aztán hazahozott,mert nem volt kedvem a kutyahidegben kutyagolni.Aztán felavattuk a pórázt Arikámmal,egész jól tűrte,hogy ez nem "szaladós" csak sima.Bemásztunk Ádámhoz is a hangszerboltba,azt vártam,hogy kutyi majd örül Ádámnak,de annyira nem érdekelte őt,pedig régen tök sokat játszottak és nagyon odavoltak egymásért.Nade minden végetér egyszer,lassacskán a koktél is elfogy...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése