2007. december 12., szerda

Aláírás, karácsony, satöbbi

Megvan a félévem informatikából,hiphiphurrá!Mostmár jöhet a többi aláírás szép sorjában.És már csak 5 nap az őstöriig,jáj.És fulladjanak meg a könyvtárosok,meg a levéltáros bagázs,hogy a történeti könyvtárban tartanak maguknak levéltáros estet,említett könyvtár emiatt ma 6 helyett már fél 4kor bezárt,nekem meg tanulni kéne fent nevezett vizsgámra.Nemszámít,holnap lesz időm elolvasni a maradék 60 oldalt a Renfrew könyvből :)
Nem mellesleg marha sz*r napom van,iszonyatosan fájnak a kezeim,ebből baj lesz.Hideg jön,érzem,persze szeretem a hideget,csak azt nem,amikor a mindenféle frontok miatt fáj a kezem-lábam.Mint egy nyolcvanéves mami... :(
Ja és nemsoká karácsony,el kéne kezdenem ajándékokat vásárolgatni.Anyunak,Papusnak,Hugimnak,Tesónak meg Ádipocoknak mindenképp veszek valamit,Andynak ma adom oda,amit hétfőn vettem."Every day is Halloween",ez jutott eszembe,mikor megláttam,meglátni és megszeretni alapon megvettem neki.Hope she will like it... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése