2007. december 20., csütörtök

Vizsgák

Túlvagyok az első két vizsgámon,az őstörin és a rómán,őstöri eredményt még nem mondhatok,mert csak januárban derül ki,azt se mondom el babonából,hogy mit érzek,de a rómát már kapásból megmondta Lőrincz papa,az 4-es.Lehetett volna 5-ös,ha a patrícius-plebejus küzdelmet kapom,de nem azt kaptam,hanem a Kr.e 40-től 31-ig (Brundiziumi szerződéstől az Actiumi csatáig) terjedő időszakot.Meséltem neki Marcus Antoniusról meg Kleopátráról :) A végén adott egy négyest,boldog Karácsonyt meg sikeres újévet kívántunk egymásnak,aztán leléceltem a csajokkal,akik szintén vizsgáztak,a Siriusba.Illetve hát csak szerettünk volna odamenni(rá jellemző módon televolt),végül Fehér Holló lett belőle,ami abban az utcában van,ahol lakom.Tök vicces,az Apacuka is ottvan,meg a Fiktív,ami most nyílt és egy hangulatos kis írkocsma,a pultoscsaj Balassis volt,kiderült,hogy van egy halom közös ismerősünk, és nyaminyami Guiness,selymes,édeskés fekete sör.Van ott minden,az utca két végén egy-egy közért,nagyon jó helyen vagyok :)
Szóval teáztunk a lányokkal a szeparéban,mert a teaházas nénivel is sikerült összespanolnom már a múltkor,mikor Viollal voltunk lent,akkor is televolt a Sirius.Én már akkor megfogadtam,hogy csak úgy megyek oda,ha előtte asztalt foglalok,de ezek után már szilárd az elhatározás.Mostantól aki velem Siriusba akar jönni,az vagy foglaljon asztalt,vagy szóljon rám,hogy foglaljak asztalt :D
Január 8-ig semmi dolgom,de a két ünnep közt Pesten vagyok,hugi is jön velem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése