2007. december 20., csütörtök

Winter Wonderland

Szép is lenne,ha lenne havacska.Hóesést szeretnék,nézni akarom a hatalmas,fehér pelyheket,hallani akarom tompa,átlag fül számára aligha hallható puffanásukat,Szeretnék fehér karácsonyt,szeretnék békés karácsonyt,szép karácsonyfát.Ajándék nem kell.Én vettem mindenkinek,de én nem kérek,én sok-sok szeretetet kérek és adok.Még olyanoknak is vettem ajándékot,akiknek egyébként nem szoktam,mert tudatni akarom velük,hogy nagyon fontosak nekem.
Édes mostohámnak apróságot vettem,mert szeretném egy icipicit kényeztetni,annyit dolgozik és én nagyon-nagyon szeretem és hálát adok az Égieknek,amiért ő van az apukám mellett.
Apukámnak olyat vettem,ami talán rendbehozza a kezét,vagy csak egy kicsit lesz tőle jobb.
Anyukámnak vettem valamit,ami régen volt neki,csak a sok költözésben eltűnt,pedig nagyon szeretett vele fürdeni.
A nővéremnek valami olyat vettem,ami apró célzás arra,hogy milyen finomságokat tud alkotni.
Az unokaöcsémnek valami olyat vettem,amivel nagyokat lubickolhat,meg olyan valamiket,amikkel lehet jókat játszani.
Kicsi hugim,sógorkám meg Papus ajándékát holnap veszem meg.Balázst meg Lolkát is meg akarom lepni valami aprósággal,mert őket is nagyon-nagyon.
És még nagyon sok olyan ember van,akiket szeretek és akiknek szeretnék boldog ünnepet kívánni.Szeretném tudatni azzal a két rokonommal is,akikkel a ballagásom óta nem beszéltem,hogy a történtek ellenére is sokat jelentenek nekem és nekik is szeretnék békés,boldog karácsonyt kívánni.
Hiányoznak a régi családi ünnepek,amikor mind összegyűltünk nagyikámnál és Sanyiék elővették a kártyát és mindenki rikikizett.Én sose tudtam megérteni a játékot,de az a hangulat,azok a finom sütik...A negyedik karácsony a nagyikám nélkül.
Hiányzik az is,amikor Hozzá mentünk,vittük a karácsonyfát meg a játékokat meg mindent,amire szüksége volt,fogkefét,fogkrémet,új ruhákat,puha zoknit,tusfürdőt...Tavaly vittem be a gyerekeknek fát,idén is szeretnék,de nem tudom,mikor és miből,de akkor inkább itthon ne legyen fa,csak nekik legyen...és idén nem lesz ott velem Imre Atti,aki segített cipelni a fát és megölelt,mikor sírtam.Mert ott,abban a szobában mindig eleredtek a könnyeim.
Havat szeretnék.Meg békét,szeretetet és boldogságot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése