2008. február 29., péntek

18. nao

Bableves,túrós haluska sok tejföllel.Tegnap is ez volt,meg némi jóreggelt szex keksz,egy banán,meg reggel egy cufli natúr joghurttal.Akaraterő rlz,mondjuk tegnap este ráizgultam Ádimanó virslijének a csücskére,de nem ettem meg.Gyorsabb volt a gyerek :D Kaptam helyette friss HÁZIkenyeret,tesóm ugyanis sütött,szervált egy rém egyszerű receptet,de nem méricskélt,nem volt mivel,úgyhogy saccperkábé alapon pakolta össze a hozzávalókat,de a végeredmény egész kenyérszerű és igazán finom lett.
Apropó tesóm,nem semmi a nő.Hétfőn vele mentem vissza Pestre,miután engem elvitt,visszament a régi lakáshoz kiszedni a kádamat,kicsit aggódtam,hogy nem lesz segítsége,de végül lett.Zseniálisan oldotta meg a kérdést,én mondom :D Másnap jól beszorultam a WC-be,az ajtókeret is szétment,mire kijutottam,majd apu összerakja azt mondta,de most egy darabig bizti nem,fáj a dereka,mozdulni se bír szegény :(
A mai nap se semmi,legalábbis eddig,vettünk könyvet(Harry Potter 7),melltartót,mert két kivétellel az összesből "szökik" a cicim.Hiába a böjt miatti fogyás,a mellem ugyanakkora maradt és a nők többségével ellentétben én azt szeretném,ha kicsit kisebb lenne.Nem sokkal,tényleg csak picivel,mert ez így nem az igazi...Namindegy,más bizti nagyobbat szeretne :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése