2008. március 2., vasárnap

20. nap

FÉLIDŐ!!! Most mondd meg,Kedves Olvasó,hát nem vagyok hős?20. napja nem ettem egy falat húst se,se felvágottat,ettem helyette rántott camambert-t áfonyával,pergős rizzsel(a mancsosat szeressem,de itthon olyat nem csinálnak,majd Pesten csinálok magamnak).Tegnap salátás napot tartottam,levest ettem meg salátát :D
Más: fürdőszobát puceváltunk Piri mamával,két órán át tartott,szép menet volt,de most csillog-villog az egész:) Ja és Harry Pottert olvasok, Mrs. Dalloway még ráér.Gyorsan haladok,tegnap lenyomtam belőle 240 oldalt,mert volt időm olvasni.
Esik ez a fránya eső.Szeretem az eső kopogását hallgatni,de most inkább kimentem volna sétálni valahová.Olyan fenenagy sétálhatnékom van,mióta elköltöztem és tömegközlekedni kell,hogy el se hiszem.Hozzászoktam ahhoz,hogy gyalog járok suliba,most meg metrózni kell,meg mittudomén.Jó,szeretek metrózni,nem arról van szó,csak a megszokás nagy úr és bizseregnek a lábaim reggelente.Jaj,annyira sajnálom azt a lakást,úgy hiányzik :( Már tervezgettem,hogy nyáron hogy fogjuk minél kevesebb pénzből jól megcsinálni.Eldobtam a régi falbontós-falfelhúzós tervet,az egész falmizériát megoldottam volna egy térelválasztó függönnyel,valami nem túl világos vagy épp nagyon is világos anyagból.A sötétebb mondjuk annyiban lett volna jobb,hogy sötét "hálószobám" lett volna,úgyse szereti a szemem a fényt.De hát ez van,minden álom szertefoszlik egyszer.Lesz még szép kis fészkem...Egyszer...De már megint a lakás miatt sajnálkozom!A kádam itthon van,nekem az volt az egészből a legfontosabb,az a csodálatosan mély,hófehér kád,amiben hasra tudtam fordulni és el tudtam benne nyúlni.Jajdejó :) Alig várom,hogy új fészkem legyen,ahová beszereltethetem és akkor lehet megint hasalni meg nyújtózni a forró habokban és élvezni a gyertyák nyújtotta félhomályt.
Megyek olvasni.Addigse kesergek a lakásdolgon.Meg amúgyis van hol laknom,csak olyan kellemetlenül éreztem magam csütörtökön is,Zsuzsa néniék fennvoltak és én tökre szégyelltem magam a wc ajtó miatt.Mert ugye övék a kégli,azt se igazán tudom,hogy miben állapodtak meg Piri mamával.Semmit se tudok és ez zavar.Netet is kéne intézni,de majd holnap bemegyek a kékvirágos mobilszolgáltatóhoz,mert Szőke kapitányék szolgáltatójával nem vagyok túlzottan elégedett.
Tényleg mennem kell olvasni,mert csak nyavalygok itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése