2008. február 16., szombat

5. nap

Ötödik napja nem ettem húst.Semmilyen formában.Még felvágottat sem,csak húslevest,persze szigorúan csak a levét.Tejtermék és tojás az jöhet persze,eszem is,nem keveset.Persze jólesne egy kis paprikás csirke,vagy egy főtt csirkemell paradicsomszósszal,vagy egy sonkás szendvics,de erős vagyok és ellenállok a kísértésnek.Mondjuk ma délben rezgett a léc,konyhás Kriszta meg Piri mama megpróbált rávenni egy tócsnis csirkére,de végül csak tócsni lett belőle,amit nagyon elszántan és jóízűen ettem meg.Ha nagyon húsehetnékem van,befalok egy húslevesben főtt sárgarépát:D 
Hogy mi az amit ilyenkor eszem?Nos,felsorolom az eddigieket.
Hétfőn még húsos nap volt,este ettem egy szelet natúr pulykamellet paradicsomszósszal meg egy zsemlével.
Kedden délelőtt vettem egy vegás szendvicset a Csevegő etetőben(egyetemi büfé),volt benne tojás,kukorica,sárgarépa és zöldbab.Délután(fél 5 után,elég későn értem haza) főztem rizst,raktam rá oreganót meg paradicsomszószt.
Szerdán vettem egy kefírt meg egy kiflit,fél 6-ig voltam az egyetemen,utána megint paradicsomos rizst ettem(három napig ettem egy csésze rizst,ezt add össze,Kedves Olvasó).
Csütörtökön volt időm reggelizni,kicsit elaludtam és nem mentem be médiára,ha már lúd legyen kövér alapon csináltam feltuningolt rántottát(két tojás,némi liszt meg egy kevés tej,de nem omlett,mert nem hagytam egészen megsülni),ettem hozzá egy zsömlét.
Pénteken,azaz tegnap egy kiflit ettem délben meg két túróbonbont,megittam hozzá egy liter világdíjas ásványvizet(nevet nem írok,mert az reklámnak minősülne),aztán hazafelé jövet Papus vett nekem egy kaukázusi kefírt,mert már nagyon éhes voltam.Hazaérve jól bekajáltam,ettem túrós sztrapacskát(szalonna nélkül),meg Yozi tett nekem félre egy kis adag gyümölcsrizst,azt is befaltam,azt hittem,kidurranok a végére.
Ma három főtt sárgarépát,egy tányér húslevest és a már említett tócsnit ettem.Meg egy kis sütit :)
Így visszanézve elég soknak tűnik... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése